grebur Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja tez lubie off road, ale tak samo mocno lubie trasy rzędu 100km i wyprawy na jakies zlociki, a enduro zabardzo do tego niesą, naprawde gpr jest moim faworytem, jest godny polecenia ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 je3st godny polecenia, silnik podobny jak w konkurencji, stylizacja fajna jak na 50. Ogólnie znośny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 A mi i tam sie nie widzi np. w tej starszej budzie <bleee> nie lepsza by była rs 50 taki troche ufoludek: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 RS 50? zależnie od gustu. Widziałeś GPR z 2004r?? jak dla mnie stylizacja pierwsza klasa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dokładnie kornol, te nowe to normalnie cud miód i pistacje, najładniejsza w klasie jak dla mnie, podobno plastiki są słabej jakosci, czy to prawda ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 raz tylko na żywo to widziałem. Nie zauważyłem rużnicy w jakości plastiku od RS z 97 bo znajomy miał. No chyba że sie położył to wtedy wszystkie mają słabą jakość plastiku :P . ale teraz sęk w tym czy on ma mamony na ten z 2004 r. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 on juz kupił ns-1, teraz chodzi o mnie, chce po sprzedarzy sendy zapodac sobie taką gpr , lub peugota xr6, co bardziej polecacie ? :P Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja bym bardziej był za GPR. Peugeot to może robi dobre, ale małe wozidełka na 4oo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Hmmm jak masz many to możesz sie pokusić o nowa bude gpr to trzeba przyznać jest niezła bo stara to jak dla mnie padaka. Ja i tak zawsze miałem słabość do rs 50 tej powyżej 99 nie z jednym raminiem wachacza (te mi sie nie widzą), taka ładnie wykończona i w ogóle ciekawa tylko jak brat miał to robił jej 2 razy remont nie wiem może to tak maja czy tylko ta sztuka akurat była fererna :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 sende sprzedaje za 4,2k a mysle ze do 6k dorwe jakąś gprmam takie pytankoczy gpr w wersji nude rozni sie osiągami od zwykłej wersji ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Tyle ile stracisz na tym ze cie powietrze bedzie hamowało bo weisz już nie ma tej owiewki ale nie sadze zeby była jakaś znaczna :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ale silnik i te wszystkie podzespoły są te same co w zwyklej gpr ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sioza Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 sprzedam derbi gpr rok 99 jak by go to interesowało bardzo dobra maszyna email [email protected] :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) moj kumpel juz kupil ns-1 , teraz ja dla siebie szukam motoru, gpr na pierwszym miejscu, ale ta nowa, moze niedlugo juz bedzie ;] Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewy Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja bym kupil Tzr80 ! Zreszta mam taka ! Jestem zajebiscie zadowolony osiagi extra ! Zaden Motor 50 czy 80 nie ma szans! I przynajmniej Tzr80 jest mocna i ma wyglad jak rasowa scigawka! POlecam! do 5 tys kupisz Cacuszko Ja z za swoja dalem 5tys i jest super w oryginalnym malolwaniu ! Silnik igielka! Polecam pzdr! Niech kolega nie kupuje zadnych ns-1 czy aprili to gowno bez wygladu ! Ns1 ma lepsze osiągi, z wyglądu też bardziej mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.