Adam M. Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jezeli filtr powietrza i wydech sa fabryczne to trzeba wyjac gazniki i sprawdzic z serwisowka - poziom, rozmiar dysz i ustawienie iglic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocop Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 (edytowane) Wymiana filtra powietrza i regulacja składu mieszanki nic nie wniosły. Adam M. ale czy powyższe parametry mogły się zmienić podczas długiego postoju motocykla? Chyba nie. Przyczyna więc chyba tkwi gdzie indziej. Może tkwi raczej w niesprawnym działaniu gaźnika spowodowanym np. zabrudzeniem? Edytowane 30 Maja 2010 przez crocop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 podczas długiego postoju motocykla? = w niesprawnym działaniu gaźnika spowodowanym np. zabrudzeniem? Sam sobie odpowiedziałeś. Często tak jest że po długim postoju moto świruje właśnie z powodu brudu w gaźnikach. Paliwo paruje, zostawia osad w gaźnikach i po tym są takie problemy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocop Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Po przejechaniu kilku może kilkunastu kilometrów jest znacząca poprawa. Chyba jednak dam sprzęt gdzieś na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.