lionix Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) dobra wszystko fajnie ale nadal nie wiem dalczego blaszka 0.5 stawia taki sam opór jak 1.0 i już nie zanoszę do poprawy, dorobię sobie płytkę ze starego zaworu od jelcza, pieprze to, ile mozna robic Edytowane 28 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 My też nie wiemy dlaczego. Na odległość nic się nie poradzi. Szukaj tak długo aż znajdziesz. Złóż do kupy, pokręć i obserwuj co i jak się zachowuje, rozbierz i obejrzyj każdą część bardzo dokładnie, przemyśl jakie ma zadanie w silniku, co z czym współpracuje itd. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 dobra wszystko fajnie ale nadal nie wiem dalczego blaszka 0.5 stawia taki sam opór jak 1.0 i już nie zanoszę do poprawy, dorobię sobie płytkę ze starego zaworu od jelcza, pieprze to, ile mozna robic nic sie tym nie przejmuj przy tak dużych luzach pomiar powyżej 0,5 mm jest już mocno utrudniony ze względu na sztywność listka, co daje takie właśnie wrażenie o jakim mówisz. Zresztą jak pchasz 1mm blachy między walek a szklankę to pewnie uchylasz zawór:D Jak zbliżysz sie do wartości własciwych to wszystko wróci do normy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.