Lord_Nikkon Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Cześć wszystkim! Po miesiącu ciężkich prac, obejmujących dosłownie wszystko co sie wiąże motorem - malowanie, wymiana opon, zmiana łancucha i zębatek, regulacja silnika itd, itp, wreszcie mogę sie pochwalić moją pracą. Ogólnie Honda CB400SS była przeznaczona tylko na rynek japoński i koreański, dlatego może wam sie wydawać całkowicie obca, ale wieżcie mi że ten motor nie jest zabytkiem z lat 70 albo 80. Jest to motor z końca lat 90, który łaczy w sobie stara dobra technologie zasilania silnia gaźnikiem ale równocześnie na pokłądzie znajduje się CDI. Oto dane techniczne: Displacement: 397.00 ccm (24.22 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 29.00 HP (21.2 kW)) @ 7000 RPM Torque: 31.00 Nm (3.2 kgf-m or 22.9 ft.lbs) @ 5500 RPM Compression: 8.8:1 Bore x stroke: 85.0 x 70.0 mm (3.3 x 2.8 inches) Fuel system: Carburettor Valves per cylinder: 4 Fuel control: OHC Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Physical measures Dry weight: 139.0 kg (306.4 pounds) Seat height: 790 mm (31.1 inches) If adjustable, lowest setting. Overall height: 1,125 mm (44.3 inches) Overall length: 2,165 mm (85.2 inches) Overall width: 780 mm (30.7 inches) Ground clearance: 160 mm (6.3 inches) Wheelbase: 1,405 mm (55.3 inches) Chassis and dimensions Front tyre dimensions: 100/90-19 M/C 57S Rear tyre dimensions: 110/90-18 M/C 61S Front brakes: Single disc Rear brakes: Expanding brake Speed and acceleration Power/weight ratio: 0.2086 HP/kg Other specifications Fuel capacity: 11.00 litres (2.91 gallons) No a teraz co się zmieniło względem orginału: - Nowy tłumik typu Super Trapp - nowa krótsza kierownica - nowy zestaw zegarów, w pełni analogowych - nowy gaźnik Yashin z możliwościa regulacji ilości powietrza - membranowy - nowe tylne zawieszenie gazowe, z możliwościa regulacji twardość i skoku - utwardzone przednie zawieszenie - filtr powietrza K&N - Nowa cewka zapłowa firmy NGH plus nowe przewod z świecą Denso Iridium - Swiatła z Yamahy SR - Customowy komplet migaczy firmy Posch - Nowe opony IRC (Michelin był po prostu zdecydowanie za drogi ;) ) - przednie okładziny hamulcowe o podwyższonej trwałości z domieszką złota i carbonu - oczywiście nowe malowanie i pozbycie sie wiekszości zbytecznych upiekniaczy. - oczywiście pełen remont silnika i wymiana uszczelek na nowe plus nowe zawory (jak to jedno cylindrowcu dość szybko zaczynają irytująco stuykać jak sie gazuję za mocno na zimny silniku. - nowy łańcuch o-ringowy powlekany złotem firmy D.I.D plus zmienione zębatki na duraluminiowe firmy Suntory. I na szczęście wszystko Made in Japan co stanowi o trwałości wszystkiego. :cool: A oto zdjęcia: W czasie prac W czasie rmontu W czasie remontu 2 Silnik Silnik 2 Silnik 3 Efekt końcowy Efekt końcowy 2 Pierwsze testy Filmik :bigrazz: Pierwsze testy Test pracy silnika Edytowane 23 Maja 2010 przez Lord_Nikkon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnysixcannons Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jak nikt Cię nie chwali,to ja to zrobię.Dla mnie pierwsza liga.Zimą przyjdzie czas na moją cebulę.Młodsza od Twojej,ale będzie bardziej odjechana. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Brawa za determinację i chęć pracy nad motocyklem :clap: pięknie to wszystko wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whistler26 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Widac ze sporo serca wlozyles w to moto i wytrwalosci nie zabrakło- totez gratuluje. Wiadomo, ze kazdy robi moto pod siebiem, mi to swiatelko z tyłu nie pasuje i jakis klasyczny wydech byl zalozyl :wink: ale o gustach sie nie dyskutuje :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Gratulacje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.