Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Ja mam model katana. Silnik w porzadku, 50km ale milo smiga. Skrzynia 6 biegow chyba w wersji turystyznej byla taka sama. Spalanie 8l w krotkich trasach podmiejskich. Z minsusow to 2 walki a tylko 8 zaworow (chyba o wyglad silnika chodzilo), katana miala opony 19 przod i 18 tyl czyli nietypowe. Lancuch 530, czyli tez ten rzadszy. Kranik podcisnieniowy kosztuje 200zl i tylko na zamowienie w larssonie. 4 gazniki podcisnieniowe w ktorych potrafia sparciec membrany. Hamulce znosne ale tarcze bardzo drogie. Moja miala antynurek ale po dzwonie zmienilem lagi na normalne. Fajna sprawa wyswietlacz biegow, skrzynia ladnie zmienia, dosc dobrze zestopniowana. Rama pancerna, zbiornik duzy. Katana byla niewygodna, kierownica jakby sportowa, siodlo twarde ale mysle ze turystyk bedzie w sam raz. Moja przeszla kpl remont oprocz pierscieni. Moca nie powala ale jezdzi sie przyjemnie.

 

Generalnie to te modele maja juz wiele lat- przeszly swoje. Ja kupilem za 1000zl, od razu dolozylem 2 tys i mozna bylo jezdzic. Osobiscie w tej kategorii cenowej szukalbym r2, bedzie tansze w utrzymaniu i zakupie, mniej spali i warto wybrac taki ktory mialby latwodostepne czesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...