Skocz do zawartości

Zagrzeje i muli...


dawid313
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sluchaj a spuściłęś wodę z zbiorników? W mojej Hondzie mam dwa weże zaślepione na końcu jeden z obiegu oleju a drugi z filtra powietrza. Może woda po rozgrzaniu zaczyna parować i ci siada smarowanie. Nie wiem jak to jest w twoim motorze, ale mnie kolega zawsze na to uczulal ze jak na wiosne sie obpala motor to zawsze nalezy sprawdzic czy gdzies nie zebrala sie woda.

 

Co do elektryki to watpie aby ona byla szczelona. Dlaczego? Bo cewki i cala elektryka siedzi na ramie i cieplo z silnika, zwlaszcza podczas jazdy nie oddzialywuje na nie az tak mocno. Ja bym raczej sprawdzil czy ktoras ze swiec sie nie wypalila i czy dystanse masz na siwcy masz w porzadku, tak na wszelki wypadek srawdz gazniki. Moze maja slabe smarowanie i jak sie rozgrzeja metal zaczyna stawiac wiekszy opor i zaczyna cie motor dusic.

 

Jak dla mnie gaznik i sprawdzian swiec.

 

Btw sprawdz jaki kolor ma olej, jak masz kisiel w silniku o kolorze czarnym to polecalbym wymiane ale to sie zadko zdarza i sprawdz poziom moze silnik ci wziol troche oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc świece mam nowe, gaźniki w porządku, wody nigdzie nie było, olej niedługo do wymiany ale nie zgęstniał.

Wydaje mi się że ta elektryka może już szwankować chociażby ze względu na swój dwudziestoletni żywot...

 

seba13 odpowietrzenie drożne w 100%ach, a zupę dostaje tak jak się należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba rzeczywiscie elektryka. W sumie w dwudziestoletnim motorze (nawet japonskim) moze siasc takie elementy. Niestety elektryka to nie jest moja najmocniejsza strona. Jedyne co mi przychodz na mysl to sprawdzenie cewki i czy kable fajek sa dobrze dosniete ale to juz pewnie zrobiles, wiec pozostaje tylko elektryk. :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się a to noże trochę kosztować bo trzeba rozebrać fragment ramy, zdjąć bak, wykręcić cewki z wnętrza ramy. następnie poskładać to zostawiając (jakimś cudem) cewki na zewnątrz żeby dało się pomierzyć parametry po czym znowu wszystko rozłożyć i poskręcać elementy:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się a to noże trochę kosztować bo trzeba rozebrać fragment ramy, zdjąć bak, wykręcić cewki z wnętrza ramy. następnie poskładać to zostawiając (jakimś cudem) cewki na zewnątrz żeby dało się pomierzyć parametry po czym znowu wszystko rozłożyć i poskręcać elementy:/

 

Bo rzeczywiscie problem bo jesli cewki sa tak jak u mnie to masz przegwizdane bo ceki maja takie krotkie kable ze hej - 4 cm. moze sproboj zrobic przedlozki i z dala od silnika i uruchomic motor i sprawdzic czy rzeczywiscie jak cewki sie nagrzeja to masz problem z plaeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOC i Lord_Nikkon teoretycznie macie rację;) ale tam naprawdę nie ma jak się podłączyć. Cewki i ich króciutkie kabelki są schowane w ramie w tym zagłębieniu zbiornika i są do tego takie wzmocnienia ramy bez demontażu których się nie obejdzie:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...