Gladzio Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Zakupiłem ostatnio motorek taki jak w temacie. Rocznik '88, stan silnikowy i ogólny bardzo dobry. Nie potrafiłem jeździćna motorach aż do zeszego tygodnia :) Hona się super prowadzi i spokojnie daje sobie z nia rade, mimo że jeszcze jestem "zielony" a motorek ma kopa :) Jakie zalety i wady ma ten model? Napiszcie wszystko co wiecie na ten temat. Słyszalem że coś jest nie tak z napinaczem (wada fabryczna). Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Gratulacje ale uważaj na siebie bo gdy za pewnie sie poczujesz możesz przepałować i przeliczyć sie a wtedy może zaoleć i to nie tylko kieszeń... :) ZALETY:-bardzo wygodny motorek, pasażer ma gorzej ale kierowca bajka-bardzo niezawodny sprzęt-duża popularnośc a co za tym idzie spory wybór części zamiennych, akcesoriów a nawet częsci używanych-łatwo i przyjemnie sie prowadzi-przyjazna dla początkujących-zuzycie paliwa na przyzwoitym poziomie-dobre osiągi(szczególnie starsze egzempalrze na tle uwczesnej konkurencji WADY:-za mało sportowa i extremalna(do modelu RR ale to już moje prywatne zdanie bo dla wielu to moze byc zaleta ale dlamnie to wada)-układy wyechowe skłonne do korozji-problemy z napinaczem łańcucha rozrządu(napewno to usłyszysz, naprawa nie jest droga bo to koszt ok.500zł ale nie jest to nic wyjatkowe groxnego, złego i strasznie czestego, poprostu sie zdarza ale po naprawie masz naprawde na dłuuuuuugo spokój)-w starszych modelach brak regulacji zawiechy-kiepske miejsce dla pasażera-brak schowka Życze udanej eksploatacji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...