Filipecki Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Witam, Jakiś czas temu nabyłem takowe truchło, już przy zakupie wydawało mi się że dolny zakres obrotów pozostawia wiele do życzenia, jednak motocykl był sprowadzony z austrii gdzie dla celów podatkowych celowo obniża się moc motocykla. Spekulacjom poddane zostały gaźnik(konkretnie dysza główna) i katalizator (jakoby w nim był jakiś klin). Dla porównania kilka dni przed zakupem jeździłem xr 400 (jak się później okazało z pękniętym tłokiem) i nie było porównania. Silnik u mnie zachowuje wysoką kulturę pracy, nie wpierdziela oleju, nie kopci na zimno. Po wejściu na pewne obroty zaczyna się zbierać jednak nie od samego dołu, później zapieprza dość przyjemnie stąd wątpię że wina może leżeć po stronie braku kompresji, motocykl zachowuje się trochę jak dwusów z zaworem wydechowym.. nic nic i bah! idzie jakby ktoś go uszczypnął ;) Dyszę sprawdzałem, niestety nie jest opisana (swoją drogą poprosiłbym o optymalne rozmiary dysz głównych do tego modelu). Jak na moje oko jest to wersja sc, zresztą spójrzcie sami: http://img7.imageshack.us/img7/9181/p1010601b.jpg http://img143.imageshack.us/img143/6201/p1010609h.jpg http://img203.imageshack.us/img203/6536/p1010610t.jpg http://img203.imageshack.us/img203/9656/p1010602v.jpg http://img341.imageshack.us/img341/3894/p1010607p.jpg http://img517.imageshack.us/img517/118/p1010604c.jpg http://img69.imageshack.us/img69/9952/p1010605b.jpg http://img256.imageshack.us/img256/8062/p1010603te.jpg Oczywiście pozbyłem się ostatniego szyku mody acerbis'a z poprzeczki kierownicy. Oczekuję konkretnych porad co gdzie i jak może być w nim zabite dechami, coś co uwolni z niego drzemiący potencjał ;) Z góry dziękuję i pozdrawiam ! Filip P.S. Dyszę sprawdziłem, opisana jako 270. http://www.bikersjersey.com/product/productinfo.aspx?id=2095 Jednak nie była to główna, z tego co piszą na tej stronie figuruje pod numerem 4 i u mnie nie jest opisana. Edytowane 14 Maja 2010 przez Filipecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Wersja SC 400, bez wałka wyrównoważającego i mały obieg oleju. Jedno co mnie ciekawi to te przednie lagi bo w tym roku montowali już normalne lagi a nie USD. No i plastiki na lagach na pewno nie są z tego modelu bo to malowanie 95 jest. Co do dysz to tak dla wersji OPEN dla gaźnika Dell'orto 38: - główna 190 - nadelduse D270 - leerlaufduse 45 - iglica K51 - pozycja iglicy od góry: 2 - śruba mieszanki: wykręcona 2 obr - dysza startowa 45 Zawory dla 400 to: 0,20mm Co do dławienia to KTM były dławione na gaźniku i filtrze powietrza. Dla tych danych co podałem dla gaźnika musisz mieć "otwarty filtr" powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Z tym rocznikiem może być oczywiście różnie :) Wielkie dzięki za te wszystkie informacje! Co do filtra powietrza - wydaje mi się że jest 'otwarty', ale chyba najlepiej będzie jak zrobię po prostu zdjęcie i wstawię tutaj lub wyślę na priv :) Pozdrawiam, Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Dławione były na dyszy głównej i zwężce pomiędzy gaźnikiem a głowicą - takie informacje znajdziesz w każdym manualu. Jednak ten typ dławienia raczej nie ma wpływu na moc przy niskich obrotach, moim zdaniem jest to tylko wina regulacji gaźnika - wkręć pół obrotu śrubę powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Serwisówka podaje jeszcze o pierścieniu w gaźniku ograniczającym odkręcanie manetki do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.