Skocz do zawartości

pokonywanie zakrętów, skrzyżowania


Rekomendowane odpowiedzi

A co myślicie o pokonywaniu zakrętu na wciśniętym sprzęgle po uprzedniej redukcji? Po wyjściu z zakrętu puszczenie sprzęgła, gaz i wyższy bieg. To ma sens? A może ma szkodliwy wpływ na motocykl? Poradźcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o pokonywaniu zakrętu na wciśniętym sprzęgle po uprzedniej redukcji? Po wyjściu z zakrętu puszczenie sprzęgła, gaz i wyższy bieg. To ma sens? A może ma szkodliwy wpływ na motocykl? Poradźcie.

 

Cóż, generalnie powinno się jeźdić na wciśniętym sprzęgle. A na szczycie zakrętu ZAWSZE wrzucać luz. Oszczędza się paliwo, silnik nie zużywa się... no super hiper :biggrin:

 

Hipol, ty sobie jaja robisz czy tak poważnie... :icon_rolleyes: bo się pogubiłem.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio nawet udało mi się dodać gazu delikatnie i pochylić moto w zakręcie, jak troszkę mnie zaczęło wynosić. Normalnie nie mogłem tego ogarnąć i raczej hamowałem już w zakręcie jak mnie razy czy dwa wynosiło....ale to tak tylko delikatnie....i raczej to nie pomagało.

 

Pozatym tu na górze masz przyklejone jak BYK ===> http://forum.motocyklistow.pl/Podstawy-kto...edzy-t3849.html

Podstawy, które musisz znać...czemu tego nie czytacie ??....Naprawde tego pytania by nie było.

Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyhamuj----> Złóż się ----> dodaj gazu tojeśli chodzi o zakręty

 

A co do skrzyżowań to ja najpierw zwalniam biegami ( z przegazówką) i ewentualnie hamuje na koncu jeśli jeszcze tegpo sytuacja wymaga

Lub gdy trzeba to szybciej wykonać to przodemi i tyłem hamuje jednocześnie redukując biegi.

 

Polecam lekture Motocyklisty doskonałego i Strategi ulicznych + wdrażanie w praktyke zdobytej wiedzy teoretycznej.

 

Ja np.miałem tak żę jeżdziłem 70 po głównych drogach i starałem się każdy zakręt idealnie przejechać tzn okna wlotowe przesunięty apeks itp i miare gdy czułemsię coraz pewniej zwiększałem tą prędkość .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam przed skrzyżowaniem hamuje biegami, no chyba że to za mało to przedni a w krytycznych sytuacjach przód + tył.

 

Jednak najlepiej jest wyrzucić kotwice, ot cały problem;]

"...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy

Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy

Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto

Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..."

my-penis-and-i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...