tiger666 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 generalnie chodzi mi o skuteczne dohamowanie i szybką redukcje przed ostrym zakrętem. Hamowac przednim, czy przednim i tylnym? przed zakretem oczywiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipol Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A co myślicie o pokonywaniu zakrętu na wciśniętym sprzęgle po uprzedniej redukcji? Po wyjściu z zakrętu puszczenie sprzęgła, gaz i wyższy bieg. To ma sens? A może ma szkodliwy wpływ na motocykl? Poradźcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 A co myślicie o pokonywaniu zakrętu na wciśniętym sprzęgle po uprzedniej redukcji? Po wyjściu z zakrętu puszczenie sprzęgła, gaz i wyższy bieg. To ma sens? A może ma szkodliwy wpływ na motocykl? Poradźcie. Cóż, generalnie powinno się jeźdić na wciśniętym sprzęgle. A na szczycie zakrętu ZAWSZE wrzucać luz. Oszczędza się paliwo, silnik nie zużywa się... no super hiper :biggrin: Hipol, ty sobie jaja robisz czy tak poważnie... :icon_rolleyes: bo się pogubiłem. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Ostatnio nawet udało mi się dodać gazu delikatnie i pochylić moto w zakręcie, jak troszkę mnie zaczęło wynosić. Normalnie nie mogłem tego ogarnąć i raczej hamowałem już w zakręcie jak mnie razy czy dwa wynosiło....ale to tak tylko delikatnie....i raczej to nie pomagało. Pozatym tu na górze masz przyklejone jak BYK ===> http://forum.motocyklistow.pl/Podstawy-kto...edzy-t3849.html Podstawy, które musisz znać...czemu tego nie czytacie ??....Naprawde tego pytania by nie było. Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Przyhamuj----> Złóż się ----> dodaj gazu tojeśli chodzi o zakręty A co do skrzyżowań to ja najpierw zwalniam biegami ( z przegazówką) i ewentualnie hamuje na koncu jeśli jeszcze tegpo sytuacja wymaga Lub gdy trzeba to szybciej wykonać to przodemi i tyłem hamuje jednocześnie redukując biegi. Polecam lekture Motocyklisty doskonałego i Strategi ulicznych + wdrażanie w praktyke zdobytej wiedzy teoretycznej. Ja np.miałem tak żę jeżdziłem 70 po głównych drogach i starałem się każdy zakręt idealnie przejechać tzn okna wlotowe przesunięty apeks itp i miare gdy czułemsię coraz pewniej zwiększałem tą prędkość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoor Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja tam przed skrzyżowaniem hamuje biegami, no chyba że to za mało to przedni a w krytycznych sytuacjach przód + tył. Jednak najlepiej jest wyrzucić kotwice, ot cały problem;] Cytuj "...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.