blazej33 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (CBR1000RR SC57a) Wczoraj podczas latania zgasł mi silnik. Po zepchnięciu z jezdni i ostygnięciu odpalił idealnie, moc pełna, ładowanie jest, ale po rozgrzaniu ponownie gaśnie. Kręci rozrusznik, ale nie zapala.... Przed tą przygodą tankowałem na Shell-u jednak objawy nie wskazują na wache. Mia ktoś jakiś pomysł co może być ?!? :banghead: Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) kurde dziwna sprawa.tak jakby cos odłanczalo zaplon,moze wtryski.pompka. a przy jakiej temperaturze sie to dzieje? po tym jak zgasnie i ( probujesz odpalic) przekrecasz zaplon slychac pompke paliwa? Edytowane 12 Maja 2010 przez szkudlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Kiedys mialem indentycznie(fz750). Przeszlo po wymianie swiec. Edytowane 12 Maja 2010 przez Bedzio! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 odpowietrzenie zbiornika paliwa moze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej33 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Wyciągałem pompę i wyglądała oki, dzieje się to przy około 100'C ale później trzyma przez jakiś czas nawet jak temp spadnie. Nie wiem jak z odpowietrzeniem i załączaniem pompy, więc temat do sprawdzenia. Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Bandziorek Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A masz gazniki czy wtrysk? juz mam:) Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI miałem kiedyś coś takiego ale na gaźnikach. a na wtrysku to może jakieś czujniki poszły. Może sonda lambda świruje ??? Chyba trzeba iść tą drogą może czujnik temp. cieczy nawala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) To samo miałem w GS. Przyczyną był akumulator padnięty pomimo, że miał siłe kręcic rozrusznikiem jak silnik zgasł. Jak wszytsko ostygło znów chodził normalnie.Więc zanim cokolwiek wymienisz w moto, spróbuj najpierw wsadzić od kogoś akumulator i sie przejechać. Odpowietrzenie zbiornika też może być przyczyną, choć stawiam na to pierwsze. Edytowane 12 Maja 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.