pierre_real Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 jedni krzyknęli w serwisie olsztyńskim, że wymiana będzie mnie kosztowała 700zł, drudzy, że sam tego nie zrobię, a ja się zaperłem i przy jednym głosie otuchy sam wymieniłem, choć mechanikiem nie jestem najlepszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Pogratulować chęci :) Mnie przy wymianie łożysk w singlu zwątpienie nachodziło kilka razy :icon_mrgreen: Z resztą samemu syćko sie da tylko nie koniecznie dobrze/rofesjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 no dla mnie to proste.ale jak nikt nigdy nie grzebalto trudne.gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 (edytowane) kopiłeś może w zeszłym tygodniu ta 400ete z allegro? Edytowane 10 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 No to gratki. :clap: Mała rzecz a cieszy:biggrin: Miałeś dużo opanowania i trochę szczęścia, śruby w zawiasach czasem są uparte i sporo trzeba walczyć żeby wykręcić. A zawias sam w sobie prosty, jeśli nie trzeba rozbierać na atomy to spoko. Podobną radochę miałem gdy pierwszy raz zmieniłem uszczelniacze w zawieszeniu USD Gixxera K5 kilka lat temu. :biggrin: A czemu 700PLN liczyli w serwisach? Wymiana uszczelniaczy zajmuje im 6 godzin? :eek: Za demontaż silnika R4 pewnie skasują z 10k zł. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierre_real Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 nie, kupiłem w zeszłym roku, ale teraz przszedł czas na zadbanie o nią No to gratki. :clap: Mała rzecz a cieszy:biggrin: Miałeś dużo opanowania i trochę szczęścia, śruby w zawiasach czasem są uparte i sporo trzeba walczyć żeby wykręcić. A zawias sam w sobie prosty, jeśli nie trzeba rozbierać na atomy to spoko. Podobną radochę miałem gdy pierwszy raz zmieniłem uszczelniacze w zawieszeniu USD Gixxera K5 kilka lat temu. :biggrin: A czemu 700PLN liczyli w serwisach? Wymiana uszczelniaczy zajmuje im 6 godzin? :eek: Za demontaż silnika R4 pewnie skasują z 10k zł. :icon_mrgreen: ha, no jak to sam zrobiłem, to wiem już ile z tym pracy było. oni krzyknęli mi 0,7k, bo albo wyczuli żółtodzioba, albo po prostu chcieli mnie odstraszyć. tłumaczyli mi, że specjalny klucz jest do tego potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Pewnie klucz skosnooki nasadowy wymagający użycia manualnego impulsatora kinetycznego z naprowadzaczem trzonkowym :icon_mrgreen: a dalej wiadomo, gdzina na zdjęcie owiewek, wykręcenie śrub razem z układaniem na podłodze bo pewnie każda inna i potem 2 godziny organizowania oraz czytania serwisówki z jakim momentem to przykręcić. Dalej to już z górki bo tylko z kalkulatorem w ręku przeliczyć funty na niutonometry i gotowe :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) Do zawieszeń często są potrzebne specjalne narzędzia, a dokładnie to ten "klucz". Ale bez niego też da się zrobić, nie wiem czy każdy zawias da radę, ale ja jeszcze nigdy tego nie potrzebowałem. Zeszłego tygodnia przygotowywałem się do wymiany uszczelniaczy w GSXR750W, zawias typu USD więc za wczasu rzuciłem okiem w serwisówkę i się przestraszyłem bo tam jakieś cuda, specjalne narzędzia i metody opisane były itd. W rzeczywistości ogarnąłem to w mgnieniu oka. :biggrin: Zastanawiałem się co zje**łem że tak szybko poszło? Edytowane 11 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Gratulacje! Nic tak nie cieszy jak robi sie przy sprzęcie samemu. Choć przy motocyklach juz nie grzebie tak czesto, to przy swoim aucie łapie sie wszystkiego. Jak człowiek nie weźmie czegoś do reki i sam nie zrobi to sie nie nauczy. Na zawieszeniu z moto poległem kiedys z kolega przy R1 2005. Nie mieliśmy kompletnie pomysłu jak sie za to zabrać i wolelismy oddać do seriwsu - to taki przypadek pamiętam. Edytowane 13 Maja 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Do zawieszeń często są potrzebne specjalne narzędzia, a dokładnie to ten "klucz". Ale bez niego też da się zrobić, nie wiem czy każdy zawias da radę, ale ja jeszcze nigdy tego nie potrzebowałem. Zeszłego tygodnia przygotowywałem się do wymiany uszczelniaczy w GSXR750W, zawias typu USD więc za wczasu rzuciłem okiem w serwisówkę i się przestraszyłem bo tam jakieś cuda, specjalne narzędzia i metody opisane były itd. W rzeczywistości ogarnąłem to w mgnieniu oka. :biggrin: Zastanawiałem się co zje**łem że tak szybko poszło? Ty się ciesz, że nie została Ci potem sterta "niepotrzebnych" części :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.