Kubas17 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam mam problem z światłem w Kinroadzie Xt50 czoper a mianowicie nie działa mi przednie światło jeżeli ktoś wie o co chodzi prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Wymień na nową żarówkę i zaświeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubas17 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Wymień na nową żarówkę i zaświeci Za każdym razem jak wymieniam to pochwili jara się i po żarówce niewiem co sie dzieje może coś w instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Sprawdz czy masz dobrze podłączone +do + a - do - bo widocznie robi ci zwarcie albo wkrecasz złe zarówki na 6v 12v sprawdz to !! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Sprawdz czy masz dobrze podłączone +do + a - do - bo widocznie robi ci zwarcie albo wkrecasz złe zarówki na 6v 12v sprawdz to !! :buttrock: A jakie ma znaczenie dla żarówki biegunowość? Czy widziałeś kiedyś żarówkę spaloną przez zwarcie? Chętnie się dowiem, bo może czegoś nie wiem. Jakie masz napięcie instalacji? (6V czy 12V) Jakie masz napięcie ładowania? Czy z tylną żarówka jest wszystko w porządku i pali Ci tylko przednią? Jeśli faktycznie nie wkładasz 6V żarówek w miejsce gdzie jest 12V to przyczyną może zbyt wysokie napięcie ładowania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Znakomita część chinoli ma problem ze smażeniem żarówek. Do dziś nie rozkminiłem co jest tego przyczyną. Nowe regulatory napięcia nie rozwiązują problemu. Wydaje mnie się że tam przód jest zasilany bezpośrednio z prądnicy bo na wolnych obr. lekko świeci i mocnieje wraz ze wzrostem obrotów. Gdy się kopie/kręci silnik to też włókno się żarzy. A na wyłączonym silniku światła nie świecą. Edytowane 5 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Brak połączenia na przewodzie białym pomiędzy cewką a regulatorem = brak działania ogranicznika napięcia oświetlenia i brak ładowania Brak połączenia na przewodzie żółtym, ale tylko przy regulatorze = brak działania ogranicznika napięcia czyli palenie żarówek. Niesprawny ogranicznik napięcia powoduje przepalanie wszystkich żarówek w oświetleniu, czyli przedniej, tylnej oraz podświetlenia licznika. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 No i masz odpowiedź. :clap: Jak miło mieć specjalistę od chińczyków w okolicy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.