wueska Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Przecie on w łapie właśnie trzyma trapezowy pierścień. Teraz do rzeczy przy zakładaniu pierścieni nigdy nie ma dowolności nawet w przypadku simsona. Zawsze musi być jakiś symbol określający górna krawędź pierścienia. Gdyż iż ponieważ wykonanie pierścienia nie jest rzeczą prostą i nie da się wyszlifować 2 stron, szlifowana jest zawsze tylko jedna. Same pierścienie w tym silniku chyba też są rozróżnione jeśli mnie pamięć nie myli na górny i dolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Nie chodzi o to, że pierścień można zamontować jedną stroną lub odwrotnie. Przy dotartym silniku jedna część jest już wypracowana, dotarta i szczelna, jak wcześniej wspomniałem współpracuje cały czas z tłokiem. Jeśli założysz pierścień odwrotnie, nie będzie on szczelny tak jak wcześniej, silnik straci moc po założeniu cylindra i będzie trzeba docierać silnik. Ponadto na obwodzie pierścienia są ślady nierównomiernego zużycia cylindra tj. ślady pionowych rys na cylindrze, pierścieniu i tłoku, ślady delikatnych przytarć. Po zamontowaniu odwrotnie pierścienia znowu nie będzie szczelności z gładzią cylindra ponieważ pierścień nie jest dotarty do cylindra. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Nie chodzi o to, że pierścień można zamontować jedną stroną lub odwrotnie. Przy dotartym silniku jedna część jest już wypracowana, dotarta i szczelna, jak wcześniej wspomniałem współpracuje cały czas z tłokiem. Jeśli założysz pierścień odwrotnie, nie będzie on szczelny tak jak wcześniej, silnik straci moc po założeniu cylindra i będzie trzeba docierać silnik. Ponadto na obwodzie pierścienia są ślady nierównomiernego zużycia cylindra tj. ślady pionowych rys na cylindrze, pierścieniu i tłoku, ślady delikatnych przytarć. Po zamontowaniu odwrotnie pierścienia znowu nie będzie szczelności z gładzią cylindra ponieważ pierścień nie jest dotarty do cylindra. i tak to wlasnie jest.. czyli jak pisal ''zalozyciel tematu'' czarnym do gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.