Korba Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2004 To znowu ja. W obudowie dyfra, na wyjściu wałka napędowego przed przegubem kardana jest simmering. Słyszałem, że powinny tam być dwa simmeringi jeden za drugim. Czy to prawda?? Ja mam jeden i to nowiutki, a olej leci mi stamtąd i kapie na obręcz i gumę Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Dokładnie tak;muszą tam być dwa simmeringi, Dorzuć drugi nowiutki i wnet przestanie kapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Bóg zapłać dobry człowieku. Jutro na motobajzlu nabędę drogą kupna nówkę sztukę i upcham go, póki tylny kapeć do szczętu mi nie sparciał od tego oleju. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2004 a w jakim stanie masz bieżnię na wyjściu wałka. Jesli masz już wyżłobione rowki to warto przerobić na nasze simmeringi. Ja przerabiałem sobie, trzeba nieco stoczyć wyjście wałka i nakrętkę od wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Bieżnia jest ok, sprawdzałem to przy składaniu. Dołożę ten drugi simmer i powinno być git. Tylko, że jakoś wolę jeździć niż grzebać na razie. Nie chce mi się rozbierać dyfra, a olej obcieram z koła co jakiś czas i śmigam dalej. :) Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 CzeBieznia może wyglądać jak nowa a nie trzyma wymiarów.Jednym z roswiązań jest skrócenie sprężynki w uszczelniaczu. Nieraz pomaga. Pomysł Michała jest chyba najrozsądniejszym wyjściem tylko trzeba trochę włożyć pracy.naragalar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Dołożę drugi i zobaczę, może będzie git. a jak nie, to później będę sie martwił co dalej.ALe dzięki za porady. Pozdrawiam rusmanów. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Tzn bieżnia będzie trzymała wymiar o ile nie bedzie wyżłobiona. Tam jest mała powierzchnia pracy i pierwsze co powstaje to właśnie 2 wyżłobienia.Zmień sobie simmeringi na polskie, bedzie funkcjonowało lepiej.ja zaraz przystępuje do wrzucenia dyfra w moim MW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zwróć uwagę na jakośc powierzchni na której pracuje siimmer. U siebie w emie wszystkie "bieżnie simmeringów" zarówno w dyfrze jak i w skrzyni wypolerowałem. polecam -znacząco wydłuża żywotnosć simmerów (zwłaszcza ruskich) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 A ja znów słyszałem, że nie powinno się ich polerować tych bieżni. Muszą mieć odpowiednią porowatość by mógł tam się zbierać olej i smarować powierzchnię styków uszczelniając ją. Coś podobnie działają rysy po honowaniu na cylindrach. Ps. gdzie i kiedy chcesz jechać tym weteranem. Może też bym się przejechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Z tym polerowanie to też nie można oczywiście przesadzać- błyszczeć jak chrom nie musi , ale dobra gładź nie zaszkodzi Z tym jeżdzeniem w tym roku to może być dupa.(choć do tej pory udawało mi się co lato zrobić większy wojaż)-czeka nas mała rewolucja z przeprowadzką z domu ( może wyniosę się do bloku i może być kłopot z garażem na początku - czyli ze swobodnym dostępem {czyt. codziennym ;) } do motocykla w celu przygotowania go do wyjazdu)-nowa praca-obrona dyplomu :ehz: W Polsce sporo już zwiedziłem (jeszcze mi został MRU), trzeba by się ruszyć gdzieś za granicę znowu (może Islandia? Pomarzyć dobra rzecz ha ha) A i jeszcze jeden aspekt :cry: Cena paliwa. To po prostu paranoja. W ubiegłym roku na wyjazd poszło 850 zł na paliwo (M72) - paliwo było po 3.20 bodajże ,a część przejechałem na ruskim. A jak teraz wg. prognoz będzie np po 4zł ?Jakiś pesymizm mnie ogarnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.