Pepesz Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Pompa paliwa nie wyłącza się. Normalnie pompa powinna uciszyć się po 3 -4 sek. od przekręcenia kluczyka. Ujeżdżam Srada na gaźnikach i mam to odkąd go kupiłem. W niczym to nie przeszkadza... lecz nie jest normalne. Nic się nie przelewa, paliwem nie śmierdzi, silnik pracuje w całym zakresie obrotów i na każdym biegu. Na początku zrzuciłem winę na przekaźnik, bo w istocie przy pomiarze rezystancji nie wychodziły wartości takie jakie życzyła sobie serwisówka. No i kupiłem używkę na moto bazarze. Głupi nie wziąłem miernika... no nic 20 zł nie fortuna - to samo nie odpowiedni opór na poszczególnych pinach. Jeśli chodzi o przekaźnik to mogę kupić nówkę tylko gdzie i za ile. Ale żeby to był racjonalny zakup muszę od kogoś z podobnym moto na chwile przełożyć przekaźnik żeby było wiadomo czy w ogóle to coś da. Z drugiej strony z tego co czytałem po zagranicznych forach : jak przekaźnik klęka to nie przekazuje prądu w ogóle i pompa nie "pumpi" Może ktoś ma inne pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) Jeśli skleja się styki przekaźnika to faktycznie będzie pompa pracować cały czas.W pozostałych przypadkach uszkodzeń przekaźnika pompa nie działa. Ale...pompa przestaje pracować ponieważ zostaje wyłączona przez czujnik ciśnienia w układzie paliwowym i pompuje gdy tylko ciśnienie spada poniżej założonych wartości.Nie wiem jak dokładnie ten układ dokładnie wygląda w Twoim moto. Ogólnie schemacik by się przydał. Edytowane 2 Maja 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Czujnik cisnienia wyłaczajoncy papke jest chyba wewnacz pampki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Czujnik cisnienia wyłaczajoncy papke jest chyba wewnacz pampki ?? Jeśli chcesz już coś napisać (choć nie jesteś tego pewien) to zrób to chociaż po polsku. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 http://img688.imageshack.us/img688/5232/pompa1.png Poza tym za dużo nie ma w serwisówce. Jest jeszcze ile pompa ma wyrzucić paliwa w ciągu minuty, jak sprawdzić przekaźnik pompy, i info odnośnie zaworka membranowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Tak czujnik cisnienia powinien byc wewnatrz pompy. Czy jak wlaczysz zaplon bez wlaczenia silnika pompa tez stale pracuje, czy staje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) Trochę nie zrozumiałem.. Przekręcam kluczyk, zapłon włączony (kontrolki świecą), czerwony przycisk (od gaszenia) włączony, pompa chodzi non stop. Przekręcam kluczyk, zapłon włączony (kontrolki świecą), czerwony przycisk WYŁĄCZONY, pompa NIE chodzi. W waszych postów wynika w takim razie, że wina może być samej pompy mimo, że podaje dobre ciśnienie. Edytowane 2 Maja 2010 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) Z tego co przeczytałem to pompka jest sterowana podciśnieniowo.Pompka sama w sobie jest dobra tylko albo wężyk od podciśnienia nie jest szczelny lub sama membrana w pompce nie pracuje jak należy i dlatego cały czas pompka pracuje. Dla sprawdzenia można wsadzić Twoją pompkę do innego moto, a jeśli można się dostać do membrany w pompce to obejrzeć to dokładnie. Edytowane 3 Maja 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 podepne sie do tematu.mam podobnie w kawasaki zx12 2004r.i takie same sa objawy(pompka chodzi caly czs) z tym ze u mnie jest wtrysk.tez nie wiem czego sie czepic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A przeczytałeś temat? Ogólnie wszystko zostało narazie napisane. Może masz schemat układu paliwowego i elektryki?Bo trochę mało informacji. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 czytalem.czyli wykrecic pompe i sprawdzic membrane i wezyk podcisnienia! serwisowke mialem gdzies na plycie ale nie moge znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 czytalem.czyli wykrecic pompe i sprawdzic membrane i wezyk podcisnienia! serwisowke mialem gdzies na plycie ale nie moge znalezc. Jeśli tak to jest u Ciebie rozwiązane to tak. Możesz też mieć listwę , która zasila wtryski i na niej może być czujnik ciśnienia w układzie, odpowiedzialny za pracę pompy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) ze schematu wynika że sterowanie pompy poprzez przekażnik wychodzi z modułu zapłonowego. więc: może kleić przekażnik zwarcie do masy przewodu moduł-przekażnik >>żółty z czarnym paskiem uszkodzone wyjście z modułu po włączeniu kluczyka i przycisku na kilka sekund powinna się pojawić masa na przewodzie żółto-czarnym, potem znika. przecinasz przewód przy module i sprawdzasz czy masa jest na stałe od strony modułu, czy od strony przekażnika. jeśli moduł-masz problem :biggrin: jeśli od przekażnika-usuwasz zwarcie. znaczy to do srada :) Edytowane 3 Maja 2010 przez mod-ek Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A więc, masa z żółto czarnego kabla jest praktycznie non stop, nawet na wyłączonym zapłonie. A co ciekawe, zanika przez pierwsze 3 - 4 sekundy po przekręceniu kluczyka (czyli wtedy kiedy pompa powinna pracować) po tym czasie masa powraca. Przeglądałem też sam kabel i jest bez skazy. Muszę więc podmienić moduł w celach testowych albo szukać usterki w samej pompie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 nie szukaj w pompie, jeśli podajesz masę na żółto czarny w stronę przekażnika i pompa zaczyna działać to znaczy że jest problem w sterowaniu. Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.