karolek850 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Witam, planuje kupno jakiegoś porządnego kombinezonu skórzanego, mysle ze za ok. 3tyś zł znajde coś porządnego. ale moim pytaniem jest czemu służy garb aerodynamiczny? czy są jakies roznice podczas jazdy z nim lub bez? warto cos takiego miec? czy w wiekszej czesci sprawdza to się dla lansu? cenie sobie komfort jazdy, wiec chcialbym wybrac cos z czego bede zadowolony, wkoncu poswiecam temu ponad jedną średnią krajową pensje. pozdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 bezpieczenstwo + lans od 1,25 min obejrzyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 wdlg mnie: 1-bezpieczenstwo: -chroni przed nadmiernym wygieciem glowy do tylu -jakas tam ochrona gornych kregow np przy jebnieciu plecami w kraweznik(chociaz powinienes zolwia dobrac) 2-aerodynamika. To moze miec jakies znaczenie tylko na torze bo na ulicy chyba nikomu nie zalezy zeby przydzidowac od swietel do swiatel o 0,1s szybciej wyglad to juz sprawa indywidualna. Ja mam Alp RC-1 + spodnie Alp Track spinane zamkiem a jezdze banditem. Kupilem calosc za 3k zl ze znizka 30% inter motors. Chcialem raczej bez garba bo po wój mi na bandicie, ale w RC1 po prostu czulem sie jak w pancerzu w porownaniu do innych modeli z alpiny wiec wyglad zszedl na dalszy plan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.