Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sa takie ledy zalewane żelem/silikonem i tez na tasmie samoprzylepnej. IP 65maja wiec mogą być użyte na zewnątrz.

Super, taką w silikonie kupiłem. Powiedz tylko jak to się miało do tych kufrów? Widziałem samochody jak miały fiolet pod spodem i wyglądały ja na tej poduszce. Tyle tylko, że rama jest nisko, a kufry już trochę wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z trochę innej beczki - mianowicie opony.

 

Planuję zmienić na nowy sezon, kupiłem Gwiazdę z nowymi Dunlopami, ale tył raptem po niecałych 3000km jest już łysawy :( Jednym słowem porażka :banghead:

 

Mam jeszcze na stanie Dragstara 650, którego oddałem żonie, a w nim wymieniłem oryginalne Brigestone'y na Metzelery i tam po ponad 5000 km ciągle jest spoko.

 

Oczywiście wiem, że jest różnica masy itp itd ale opona starczająca na 3000km to dla mnie żenada.

 

Będę wdzięczny za sugestie najlepiej poparte doświadczeniem.

 

Kolejny temat, który chciałem poruszyć to końcówki wydechów. Chciał bym je wymienić na lepiej brzmiące, z naciskiem na lepiej brzmiące, nie grzmiące.

 

I tu mam zagwozdkę - jak z późniejszą regulacją itp? Czy konieczny jest tzw. rejetting i wymiana filtra (ów) powietrza?

 

W wymienianym wcześniej Dragu mam założone wydechy Screamin Eagle dedykowane do HD, z wkładką tłumiącą i modyfikacją pozwalającą zachować ciśnienie powrotne spalin więc rejetting nie był konieczny. Brzmią tak jak powinny. Co do Royal Stara to niestety nie mam pojęcia jak to wygląda.

Tu sprawa jest o tyle prosta, że demontowalne są same końcówki wydechów bo nie chciał bym sie bawić w cięcie i gięcie jak to robiłem w Dragu ale jak to jest z całą resztą? Jakie i gdzie końcówki kupić? Czy są dedykowane do Royala?

 

A i jeszcze jedno jak już wspomniałem o filtrach powietrza to pociągnę temat - chcę wymienić na nowe. Koszt standardowego to 90pln/sztukę natomiast jest dwa razy droższy zamiennik K&N ale starczający na lata z gwarancją na 1000000mil czyli powinno się opłacać. Tu jednak rodzi się pytanie - czy filtr K&N można wstawić ot tak sobie do silnika bez modyfikacji bo są one polecane głównie właśnie przy tzw rejettingu?

 

Uff ale się rozpisałem...

 

Będę wdzięczny za opinie sugestie i wszelkie inne informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z innej beczki. Robił ktoś podświetlenie silnika taśmą led? Widziałem kilka moto tak zrobionych i fajnie to wygląda. Kupiłem 3 m białe zimne i mam zamiar coś z tym zrobić. Nie wiem tylko czy przylepić to do zbiornika, czy może jak zdejmę baniak to może na ramę?

 

Ja robiłem podświetlenie na taśmie LED w silikonie firmy 3m.

 

Trochę spierdzieliłem temat, bo dałem LEDy przed, a powinienem dać za kołnierzem zbiornika, będę to poprawiał na spokojnie.

 

Wygląda to mniej więcej tak:

 

 

Nie mogę w żaden sposób dodać zdjęć...

 

Podaj mi na PW swój e-mail i Ci podeslę lub zonbacz na avatar ewentualnie w zdjęcia użytkownika (w profilu).

 

Z trochę innej beczki - mianowicie opony.

 

 

My z Maciejką śmigamy na METZELER`ach - ja jestem zadowolony ;)

Edytowane przez Dyzio77

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z trochę innej beczki - mianowicie opony.

 

Planuję zmienić na nowy sezon, kupiłem Gwiazdę z nowymi Dunlopami, ale tył raptem po niecałych 3000km jest już łysawy :( Jednym słowem porażka :banghead:

 

Mam jeszcze na stanie Dragstara 650, którego oddałem żonie, a w nim wymieniłem oryginalne Brigestone'y na Metzelery i tam po ponad 5000 km ciągle jest spoko.

 

Oczywiście wiem, że jest różnica masy itp itd ale opona starczająca na 3000km to dla mnie żenada.

 

Będę wdzięczny za sugestie najlepiej poparte doświadczeniem.

 

Kolejny temat, który chciałem poruszyć to końcówki wydechów. Chciał bym je wymienić na lepiej brzmiące, z naciskiem na lepiej brzmiące, nie grzmiące.

 

I tu mam zagwozdkę - jak z późniejszą regulacją itp? Czy konieczny jest tzw. rejetting i wymiana filtra (ów) powietrza?

 

W wymienianym wcześniej Dragu mam założone wydechy Screamin Eagle dedykowane do HD, z wkładką tłumiącą i modyfikacją pozwalającą zachować ciśnienie powrotne spalin więc rejetting nie był konieczny. Brzmią tak jak powinny. Co do Royal Stara to niestety nie mam pojęcia jak to wygląda.

Tu sprawa jest o tyle prosta, że demontowalne są same końcówki wydechów bo nie chciał bym sie bawić w cięcie i gięcie jak to robiłem w Dragu ale jak to jest z całą resztą? Jakie i gdzie końcówki kupić? Czy są dedykowane do Royala?

 

A i jeszcze jedno jak już wspomniałem o filtrach powietrza to pociągnę temat - chcę wymienić na nowe. Koszt standardowego to 90pln/sztukę natomiast jest dwa razy droższy zamiennik K&N ale starczający na lata z gwarancją na 1000000mil czyli powinno się opłacać. Tu jednak rodzi się pytanie - czy filtr K&N można wstawić ot tak sobie do silnika bez modyfikacji bo są one polecane głównie właśnie przy tzw rejettingu?

 

Uff ale się rozpisałem...

 

Będę wdzięczny za opinie sugestie i wszelkie inne informacje.

Co do filtra to wydaję mi się, że orginalne są papierowe i starczą na kilka tzw. czyszczeń kompresorem. KN to już inna bajka, bo za 50 parę zł są dwa spraye do czyszczenia. Dodatkowy koszt. Więc nie wiem gdzie sens?

Kolega miał w VTX i wymieniał na orginalny, bo spalanie było o 2l większę.

Co do tłumików to sam się przymieżałem, ale jak odnitujesz końcówki to wyciągasz całą rurę. Zostaję tylko obudowa. Nie wiem co mają do tego końcówki?

Jak zamieniałem tłumiki w vz 800 to podobno potrzeba dobrać do tego dyszę w gaźnikach. Nie zrobiłem tego i jeździ do tej pory. Może koledzy bardziej się na tym znają?

Tłumik jest tak zrobiony, że mają dopalać się spaliny.

Ja miałem temat pzrerabiać, ale szkoda pruć i nie po to mam radio i mp3, żebym w trasię mi łeb rozwalało.

Pzdr.

Opony miałem Haidenau. Jakość super i cena też dobra.

Edytowane przez harbuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaliłem model mojej lampy stop, oto ona http://www.auto-accessory-manufacturer.com/JS-197.htm Zamocowana jest nie na oryginalnych uchwytach tylko na takich dorobionych blaszkach. Moja lampa ma 36 cm długości i "wypełnia" całe miejsce pod kufrem. Sądzę że to jest lampa z auta bo na zdjęciu widać że ma stopki z taśmą klejącą więc mocowało się ją do szyby.

led1.jpg

led2.jpg

led3.jpg

led4.jpg

led5.jpg

led6.jpg

led7.jpg

led8.jpg

led9.jpg

led10.jpg

Znalazłem na Allegro lampę którą można zamocować identycznie jak u mnie http://allegro.pl/swiatlo-stop-40-led-4-led-extra-duzy-12v-i2033727105.html Mało tego, ta ma bez stopek około 40 cm więc blaszki nie musiałyby być gięte tylko na wprost :icon_biggrin:

Edytowane przez II Artur II

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo kolegom za pomoc w temacie światło stopu. Dziękuję Arturze za zaangażowanie, że tak się poświęciłeś dla sprawy i dołączyłeś szczegółowe fotki. Zamówiłem już na allegro światło podobne do Twojego i zamontuje je na podobnych do Twoich dorabianych uchwytach. Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.

 

Co do opon to uznaje Dunlopy i Bridgestone. Mają dobrą mieszankę i świetnie zachowują się na mokrej nawierzchni. Haidenau są za twarde i na mokrym asfalcie lubią się zablokować koła przy hamowaniu. Owszem są tańsze o połowę ale ja nie będę oszczędzał na bezpieczeństwie. Kumpel kupił dwie i wyciął orła bo zablokowało mu przednie koło a wcale bardzo mocno nie hamował na mokrym asfalcie. Zmienił na Mezzelery i teraz jest zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo kolegom za pomoc w temacie światło stopu. Dziękuję Arturze za zaangażowanie, że tak się poświęciłeś dla sprawy i dołączyłeś szczegółowe fotki. Zamówiłem już na allegro światło podobne do Twojego i zamontuje je na podobnych do Twoich dorabianych uchwytach. Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.

 

Co do opon to uznaje Dunlopy i Bridgestone. Mają dobrą mieszankę i świetnie zachowują się na mokrej nawierzchni. Haidenau są za twarde i na mokrym asfalcie lubią się zablokować koła przy hamowaniu. Owszem są tańsze o połowę ale ja nie będę oszczędzał na bezpieczeństwie. Kumpel kupił dwie i wyciął orła bo zablokowało mu przednie koło a wcale bardzo mocno nie hamował na mokrym asfalcie. Zmienił na Mezzelery i teraz jest zadowolony.

 

Ja właśnie śmigam na Metzelerach i jak na razie jestem zadowolony.

 

 

Co do światła STOP, to też mam na nie ochotę...

Więc licytować, licytować bo zaraz sam kupię i nie będzie już żadnego ;)

- podoba mi się patent z przysłonięciem tablicy rejestracyjnej.

Koledze z wycieczki przyszly trzy fotki z tyłu i nie było przeproś...

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szanowne grono mam pytanie ? jak wykonać jakiekolwiek prace przy venture jak ona stoi

pochylona,wcześniej miałem valusie800 i kawałek krokwi 19na12cm, z otworem na łom podkładałem pod ramę moto przekantowalem i motocykl w powietrzu a co zrobić w przypadku

Ventury ? czy są jakieś sposoby żeby moto stało w pionie oprócz profesjonalnego podnośnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi Ci pomagać druga osoba która utrzyma motocykl idealnie prosto bo tak mówi instrukcja obsługi że sprawdzając stan oleju w silniku, skrzyni biegów, poziom płynu chłodzącego, poziom płynu hamulcowego i o ile się nie mylę to w pionie sprawdza się jeszcze poziom oleju w wale. Nie da się jednocześnie samemu utrzymać motocykl i zaglądać we wziernik poziomu oleju w silniku. Chyba że koledzy mają jakieś patenty.

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi Ci pomagać druga osoba która utrzyma motocykl idealnie prosto bo tak mówi instrukcja obsługi że sprawdzając stan oleju w silniku, skrzyni biegów, poziom płynu chłodzącego, poziom płynu hamulcowego i o ile się nie mylę to w pionie sprawdza się jeszcze poziom oleju w wale. Nie da się jednocześnie samemu utrzymać motocykl i zaglądać we wziernik poziomu oleju w silniku. Chyba że koledzy mają jakieś patenty.

a moze jakiś stojak własnej konstrukcji i jaszcze sprawa instrukcji do venture ,

może ma ktoś po polsku . ale ramke pod tablice to zakupie na alegro tylko niemoge znalesc z napisem [swoje imie ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze jakiś stojak własnej konstrukcji i jaszcze sprawa instrukcji do venture ,

może ma ktoś po polsku . ale ramke pod tablice to zakupie na alegro tylko niemoge znalesc z napisem [swoje imie ]

Ja miałem fajną ramkę zrobioną z blachy ( tabliczkę) z w napisem harbuz. Miałem to założonę w vz 800. Fajna była, bo wyglądała jak tablica rejestracyjna. Do Ventki to już nie pasuję, bo nie ma gdzie jej założyć. Z tego powodu, że mam czarny model to kupiłem napis w kolorze srebrnym odblaskowym taki jak jest napis yamaha. Nakleiłem to na kufer pod bagażnikiem. Wygląda super.Minus jest taki, że podobno jest to nie do odklejenia :sad:

Ja napewno robił tego nie będę.

Co do stojaka to nie ma na to patentu. Mam stojak hydrauliczny i on daję radę. Ktoś z kolegów nawet link na youtube wrzucił, jak chłop cuda wyczynia z tym stojakiem.

Jak na szybko chcę coś podłożyć to ma deski i daję pod stopkę. Jest prawie w pionie.

 

Dzisiaj odkryłem, ze chyba jakoś nie mogę sobie z tym moto poradzić. Śnieg był i nie mogłem wepchnąć do garażu. 176 cm. to trochę jest za mało jak dla mnie. Brakuję mi nóg.

 

 

Aha, jeszcze muszę się pochwalić, że założyłem ledy. Jest zajebioza.Czekam lata.

 

Co do instrukcji do daj maila to ci podeślę. Co prawda skanowałem już i tak z kopii, ale coś tam widać. Zdjęcia marnej jakości, ale literki widać.

Pzdr.

Edytowane przez harbuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze jakiś stojak własnej konstrukcji i jaszcze sprawa instrukcji do venture ,

może ma ktoś po polsku . ale ramke pod tablice to zakupie na alegro tylko niemoge znalesc z napisem [swoje imie ]

 

Czy warto Andrzejku robic stojak wlasnej roboty jak za niewielkie pieniazki mozna kupic stojaki tego typu http://moto.allegro.pl/podnosnik-motocyklowy-przod-230kg-tyl-340kg-zestaw-i2014759151.html

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zainwestować w stojak. Osobiście sprawdziłem taki (droższa rzecz ale zwróci się po 2 sezonie)

http://allegro.pl/podnosnik-hydrauliczny-lewarek-stojak-motocyklowy-i2037770152.html

Nie ma problemu z podniesieniem maszyny w całości po przywiązaniu do ramy pasami. Aby mieć 100 procentową pewność, że moto nie spadnie można zakotwiczyć przy pomocy linki na kołku do sufitu. W ten sposób znajomy serwisował Hondę F6C (jednego z najcięższych Cruiserów). Podnośnik naprawdę super. Świetna sprawa przy zmianie opon czy wymienianiu oleju w lagach. Można siedzieć dodatkowo na moto a podnośnik wytrzyma.

Edytowane przez forrest2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...