maciejka 750 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Trza odkręcić przednią czaszę i zobaczyć kontrolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman11 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Może tylko spaliła się żarówka , trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekopo Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Dokładnie tak się stało. Opanowane przepaliła się tylko żarówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omek Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Witam koledzy. Mam pytanie może ktoś pomoże, przedwczoraj odpalając motocykl nagle wszystko zgasło całe zasilanie, nigdy mi się tak nie zdarzyło, rano podładowałem akumulator i moto odpalił, lecz po przejechaniu ponad 100km oraz pozostawieniu moto do rana, rano już nie odpalił, znów podpiąłem pod prostownik i zapalił, podczas jazdy nic nie świeci żadna kontrolna od ładowania. Myślę że padł regulator napięcia,ale pewności nie mam, proszę o pomoc w którym miejscu się znajduję w Venturze, nie miałem czasu dobrze pozaglądać, a szkoda czasu na rozkręcanie moto, dlatego może ktoś miał podobny problem. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka 750 Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) Objaw jakby regulator, od tego bym zaczął, nie pamiętam ale wydaje mi się że regulator znajduje się pod jedną z owiewek chyba prawą ale głowy nie dam, sorry nie pamiętam Edytowane 3 Października 2016 przez maciejka 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omek Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Za owiewką od strony prawej siędząc na motocyklu jet takie urządzenie, nie wiem czy to jest regulator, ponieważ jak wpisuje w google lub na allegro regulator napięcia do tego modelu czyli YAMAHA XVZ 1300, 2007 rok to wyskakuje mi zupełnie inny regulator taki żeberkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-OLO- Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Za owiewką od strony prawej siędząc na motocyklu jet takie urządzenie, nie wiem czy to jest regulator, ponieważ jak wpisuje w google lub na allegro regulator napięcia do tego modelu czyli YAMAHA XVZ 1300, 2007 rok to wyskakuje mi zupełnie inny regulator taki żeberkowany. To co pokazujesz to 4XY-85830-01-00 (CONTROL UNIT ASSY)Ty potrzebujesz 4XY-81960-00-00 (RECTIFIER & REGULA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omek Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 muszę poszukać gdzie znajduję się ten regulator bo narazie leje i nie ma opcji rozkręcenia moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Panowie czy ktokolwiek z Was ma założone w Venturce lub Royal Star podobne lampy jak np te https://www.amazon.com/dp/B017OPE860/ref=cm_sw_r_fa_apa_Tw12xb7Y3XGAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz25 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Znalazłem taki filmik jak przerobić lampę i znalazłem na https://pl.aliexpress.com/item/7-LED-Headlight-For-Harley-Davidson-FLS-FLSTC-FLSTF-FLSTFB-FLSTN-Touring-Trike-MOTORCYCLE-CHROME-PROJECTOR/32699297605.html?spm=2114.56010108.12.9.GewzDK Trochę taniej :biggrin:Chiba :rolleyes: się skuszę i zrobię przez zimę Edytowane 22 Października 2016 przez intruz25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 No super ale takiego filmiku do Royal Stara nie znalazłem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibii1212 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Cześć na początku chwiałbym sie przywitać w tym zacnym gronie bo stałem się szczęśliwym posiadaczem Ventury 2008 rI proszę o pomoc nie mam kabla do interkomu lub nie mogę go odszukać chodzi o ten co jest na zbiorniku paliwa, zbiornik ponosiłem pod spodem go nie ma nie widzę nigdzie brutalnie odciętego kabla ktoś może mi coś podpowiedzieć gdzie go szukac czy możne on jest wpinany gdzieś na jakaś wtyczkę czy wychodzi gdzieś ze środka instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Hej.O ile dobrze pamiętam, to pod zbiornikiem jest kostka, którą odpinamy jak chcemy zdjąć baniak? Cała instalacja leci do tyłu pod kufer centralny. Tam mamy cb radio i skrzynkę do inercomu.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibii1212 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Hej.O ile dobrze pamiętam, to pod zbiornikiem jest kostka, którą odpinamy jak chcemy zdjąć baniak? Cała instalacja leci do tyłu pod kufer centralny. Tam mamy cb radio i skrzynkę do inercomu.Pzdr.Dzieki za pomoc o to mi chodziło to teraz wiem że muszę szukać brakującego kabelka na zbiornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Hej.O ile dobrze pamiętam, to pod zbiornikiem jest kostka, którą odpinamy jak chcemy zdjąć baniak? Cała instalacja leci do tyłu pod kufer centralny. Tam mamy cb radio i skrzynkę do inercomu.Pzdr. To źle pamiętasz.Z tyłu pod kufrem jest tylko i wyłącznie radio cb chyb że u tych "bogatych" jeszcze zmieniarkaCały interkom jest wbudowany centralkę radio-magnetofon i jest jej integralną częścią. Znajduje się pod przednią owiewką którą trzeba zdemontować aby się do niej dostać. Wszystkie wtyczki są oznaczone kolorami więc nie można nic pomylić. Sam kabel jest na typowych wtyczkach DIN 5 pinów. Łatwo dorobić a w serwisówce jest opisane który pin do czego.Jednak jeśli chcesz oryginalny przewód bez trudu znajdziesz go na amerykańskim e bay-u w niewielkich pieniądzach. Edytowane 10 Listopada 2016 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.