Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja śmigam na MOTUL 5100 4T - o ile dobrze pamiętam :)

Jestem cały czas na działce i właśnie odchudziłem się ze sporej kasy...

Wylałem ławy fundamentowe i teraz idą mury do góry :)

Niedługo będzie gdzie wszystkich ugościć ;)

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj bobi71 w gronie Ventkarzy :biggrin:

Polecam Ci takie lightbary:

model XAN-168 http://allegro.pl/li...cription=1&sg=0

4,5 cala, duże pełne lampy na żarówkę H3, bardzo solidnie wykonane, chrom powala na kolana :)

Miałem jednego oryginalnego lightbara porysowanego i kupiłem właśnie takie i jestem bardzo zadowolony.

I dają porządny słup światła. Są to lampy produkowane na Taiwanie.

A oryginalne są z takimi wkładami, że wkład lampy to cała żarówka i jest to dużo droższe niż żarówka H3.

Także polecam właśnie lampy na zwykłą żarówkę.

Edytowane przez II Artur II

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dyzio77 za fotki Twojego moto. Fajne Ventka a szczególnie lightbary, właśnie o taki wspornik mi chodzi.

 

Dzieki Arturze, może uda się gdzies jednak spotkac w terenie, chociaż wątek spotkaniowy jakby umarł tymczasem.

Ponawiam zaproszenie do Raciborza na paradę motocyklową połączoną z jakimis imprezami militarnymi i zabytkowych pojazdów - 1 Maja b.r.

Więcej pisałem tutaj: http://forum.motocyk...ost__p__1914851

 

A wracając do upiększania to lampy rzeczywiście są qool. Teraz jeszcze brakuje mi wspornika, i to najlepiej żeby pasowała na niego oryginalna osłona plastikowa, coś jak na foto Dyzia77 (Pozwolam sobie fotkę dać :) ) W ogóle podoba mi sie ten wspornik. Macie jakis pomysł skąd taki wykombinować?

 

lightbary_dyzio77.jpg

 

Wczoraj i dzisiaj odkryłem też kolejny dziwny problem. Kupiłem moją z jednym kompletem kluczy (jeden do stacyjki i dwóch kufrów, a jeden do jednego prawego kufra - właściciel twierdzil że wymieniał zamek bo padł ale raczej leżała na tym boku i pewnie była wymiana, tylko dziwne że nie przełożyli zamka starego). Ale problem sie zrobił z dorobieniem klucza głównego. WPierw zrobili klucz symetryczny i taki raczej powinien być, ale nie chodzi i po sprawdzeniu jest minimalna różnica z jednej strony klucza oryginalnego (tak sie może jakoś dziwnie wyrobił, ale nie wiadomo która jest właściwa, bo klucz o dziwo działa na obu stronach). Potem dorobili już osobno dwie strony ale tez ledwo łapie, musze go docisnąć, przesunąć w bok i jakoś tam działa. W sumie gościu zużył 5 surówek (3 motocyklowe i 2 skuterowe po małej modyfikacji) i to samo... Poddał się i zwrot kasy (25 zł) a ja dalej nie mam klucza zapasowego. Mam numer Yamahy ale nie wiem ile kosztuje zamowienie klucza w serwisie. Dorabiał już ktoś z Was klucz (w serwisie lub nie)?

 

PS

Arturze, nie wiem czemu ale nie widzę prawie żadnych zdjęć z Twoich wcześniejszych postów ... nie wiem czy tylko ja tak mam czy może serwer z fotkami już nieaktualny?

Edytowane przez bobi71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobi71, fotki i inne pliki usunąłem celowo ponieważ uzbierało się tego tak dużo, a temat już był tak odległy że nie było sensu ich trzymać (niepotrzebny transfer na serwerze). Np. instrukcje, serwisówkę itp. to pobierało kilkaset osób a przecież w Polsce chyba tyle motocykli nawet nie ma :biggrin: W ogóle jesteś kolego jakimś ewenementem bo pierwsze słyszę żeby ktoś przeczytał cały wątek od deski do deski :biggrin: Z reguły jeśli już coś jest napisane na poprzedniej stronie to nikt tego nie czyta :biggrin:

Jeśli interesują Cię konkretnie jakieś fotki z tych tematów które poruszaliśmy to pisz proszę na PW, wszystkie zdjęcia i inne pliki mam na kompie i mogę Ci przesłać.

 

A wracając do upiększania to lampy rzeczywiście są qool. Teraz jeszcze brakuje mi wspornika, i to najlepiej żeby pasowała na niego oryginalna osłona plastikowa, coś jak na foto Dyzia77 (Pozwolam sobie fotkę dać :) ) W ogóle podoba mi sie ten wspornik. Macie jakis pomysł skąd taki wykombinować?

 

Ten jest podobny http://allegro.pl/wspornik-lightbar-yamaha-xvs650-1100-drag-star-i2258228347.html

--

pozdrawiam

Artur Wojtkowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dorabiałem kluczyk u jakiegoś magika, ale zamówiłem oryginalną surówkę :)

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kluczykiem pojechałem do innego gościa i za pierwszym razem dorobił... więc już mam. A zamek z kufra z innym kluczykiem rzeczywiście można przełożyć i dopasować do pozostałych - koszt 40 zł.

 

Za wspornik i lightbary się juz zabieram (zamawiam), tylko potem pozostanie temat podłaczenia: czy łaczyć ze światłem mijania czy lepiej osobny włącznik (wtedy przed odpaleniem maszyny można je mieć zgaszone i nie obciążają akumulatora). W które miejsce najlepiej wpiąć, żeby było po stacyjce (chyba że ze światłem mijania ale dodatkowy wyłącznik)? Jakiś przekaźnik zastosować i ciągnąć zasilanie od akumulatora, żeby nie obciążać instalacji istniejącej czy nie szczypać się i podpiąć bezpośrednio pod istniejący przewód pod owiewką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kluczykiem pojechałem do innego gościa i za pierwszym razem dorobił... więc już mam. A zamek z kufra z innym kluczykiem rzeczywiście można przełożyć i dopasować do pozostałych - koszt 40 zł.

 

Za wspornik i lightbary się juz zabieram (zamawiam), tylko potem pozostanie temat podłaczenia: czy łaczyć ze światłem mijania czy lepiej osobny włącznik (wtedy przed odpaleniem maszyny można je mieć zgaszone i nie obciążają akumulatora). W które miejsce najlepiej wpiąć, żeby było po stacyjce (chyba że ze światłem mijania ale dodatkowy wyłącznik)? Jakiś przekaźnik zastosować i ciągnąć zasilanie od akumulatora, żeby nie obciążać instalacji istniejącej czy nie szczypać się i podpiąć bezpośrednio pod istniejący przewód pod owiewką?

 

 

Tak jak Arturo opisał wyłącznik jest koło zapalniczki. Tam mam też zrobiony wyłącznik od stroboskopów.

Jeżeli chodzi o lampy to miałem założone żarówki h3. Nie ukrywam, że przy jeździe na tylu lampach to brakuję prądu. Założyłem h3 ledowe. Teraz świecą cały czas. Minusem jest to, że musiałem przerobić klosze i już nic z nich nie będzie, gdy te h3 się popalą. Bańka żarówki jest większa od wejścia i musiałem to rozpiłować. Robotę załatwiła kropelka i sylikon.

Tak czy inaczej jestem zadowolony. Nie jest to takie mocne światło jak z tradycyjnej żarówki, ale efekt spoko.

W chwili wolnego czasu tylko jeszcze biksenon założe, tak aby z światła były jednobarwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja i inni mamy lightbary poprzez wyłącznik który jest przy gnieździe zapalniczki

 

A może taki specjalny przełącznik montowany na zbiorniczku hamulcowym? Starczy nie tylko do lightbarów, ale też do ledów i stroboskopów.

Mnóstwo jest tego w internecie, ten znalazłem na stronie Polkomu www.motomoto.pl.

 

 

52-605L.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...