Gienek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam - jak w temacie; Dwa tygodnie temu założyłem Hidy 6000 k na przetwornicach typu slim. Produkt oczywiście chiński. Dołożyłem przełącznik pomiędzy wiązką świateł mijania /bo tam jest podpięty ksenon - zgodnie z instrukcją na fireblade.pl/, a przetwornicą. Dodatkowy włącznik to mój pomysł, by nie nadwyrężać akumulatora /przy rozruchu silnika światło mijania jest automatycznie wyłączane na czas rozruchu silnika/. Zamysł był więc taki, by zapalać motor przy zgaszonym świetle, a później po paru sekundach odpalać ksenon. Wtedy nie będzie takiego "szoku" dla aku :/włączenie zasilania-start ksenonu-wyłączenie -start rozrusznika- start ksenonu/. I wszysto w sumie działa. Świecenie bez zarzutu. Czasem zdarza się jednak, że po zapaleniu motocykla i odczekaniu chwili jak załączę ksenon silnik zgaśnie. Odpalam włączam ponownie i działa. Zostawię przełącznik w pozycji włączonej i zapalam motor z włączonym ksenonem - w trybie fabrycznym - wszystko zawsze działa. Dodam, że akumulator jest w bardzo dobrej kondycji, i wygląda na to że użytkowanie ksenonów nie doprowadziło do pogorszenia jego kondycji. Czy ktoś tak miał? Z czym może to być związane? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ogólnie zbędny patent z tym wyłącznikiem. Akumulator nie ma żadnego szoku. Przetwornicy też nic nie będzie jak podczas rozruchu jest gaszony ksenon. Powróć do instalacji fabrycznej i ciesz się brakiem problemów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Moim zdaniem to jest też zbędne z tym włącznikiem . Wydaje mi się że akumulator dostaje większego szoku jak się odpala moto wtedy jest największy pobór z niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 A jak wygląda sprawa zmiany krótkie/długie. Czy jest to zdrowe że ksenon w tym momencie gaśnie ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam - jak w temacie; Dwa tygodnie temu założyłem Hidy 6000 k na przetwornicach typu slim. Produkt oczywiście chiński. Dołożyłem przełącznik pomiędzy wiązką świateł mijania /bo tam jest podpięty ksenon - zgodnie z instrukcją na fireblade.pl/, a przetwornicą. Dodatkowy włącznik to mój pomysł, by nie nadwyrężać akumulatora /przy rozruchu silnika światło mijania jest automatycznie wyłączane na czas rozruchu silnika/. Zamysł był więc taki, by zapalać motor przy zgaszonym świetle, a później po paru sekundach odpalać ksenon. Wtedy nie będzie takiego "szoku" dla aku :/włączenie zasilania-start ksenonu-wyłączenie -start rozrusznika- start ksenonu/. I wszysto w sumie działa. Świecenie bez zarzutu. Czasem zdarza się jednak, że po zapaleniu motocykla i odczekaniu chwili jak załączę ksenon silnik zgaśnie. Odpalam włączam ponownie i działa. Zostawię przełącznik w pozycji włączonej i zapalam motor z włączonym ksenonem - w trybie fabrycznym - wszystko zawsze działa. Dodam, że akumulator jest w bardzo dobrej kondycji, i wygląda na to że użytkowanie ksenonów nie doprowadziło do pogorszenia jego kondycji. Czy ktoś tak miał? Z czym może to być związane? Pozdro. Lepszy by był chyba sam przekaźnik żeby przy kręceniu rozrusznikiem rozłączał lampe. Tutaj Honda dała ciała powinien być taki fabryczny. A jak wygląda sprawa zmiany krótkie/długie. Czy jest to zdrowe że ksenon w tym momencie gaśnie ? Krótkie palą się razem z długimi. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) Generalnie to chyba faktycznie zastanowię się nad wywaleniem tego dodatkowego wyłącznika. Póki co pomierzyłem natężenie przy przetwornicach dla porównania /bo jak mam wszystko pogaszone i odpalam same długie to silnik nigdy nie gaśnie/. Efekt - to samo praktycznie; 0,3 czasem 0,5 A różnicy na rozgrzanym palniku. Przy zimnym żarniku podobne strzały na obu xenonach. Z ciekawości zamieniłem jeszcze na kostkach przełączniki - teraz mijania zapalam przełącznikiem długich, a tym dodatkowym, drogowe. Zobacze jutro na zimnych żarnikach rano co będzie bo to może wina akcesoryjnego przełącznika, który np. daje iskrę od której ECU głupieje. Osobiście w to wątpię, ale przyszło mi do głowy to spróbuję. Dla niewtajemniczonych dodam, że 1krr ma wrażliwy stator, który lubi się palić gdy jest już kiepskie akku. Stąd pomysł z przełącznikiem. p.s. m.in. dla tego stawiam na energooszczędność - wszędzie gdzie się da założyłem ledy. Ponadto zimą co tydzień podłączałem optimate. ... żeby nie mieć przygód ;) W tym moto jak się o akku nie dba to co 2 sezony wypada je zmienić. A propos tego akcesoryjnego przełącznika - to jest specjalnie do tego do czego go użyłem - montuje się bez cięcia przewodów, ma męskie i żeńskie gniazda H7. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 To nie wyłącznik. Jeden z ksenonów jest wadliwy - tylko jeden "gasi" moto. Przyrząd przy pomiarach nie wykazał usterki. Musi przez ułamek sekundy brać dużo prądu na rozruch. żarnik od tego ksenonu lekko się odbarwił. Drugi nie. Teraz podmieniam i dojdę czy to tylko żarnik czy przetwornica jest lewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Mój brat jeździł na chińskich ksenonach 2 dni. :banghead: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Mój brat jeździł na chińskich ksenonach 2 dni. :banghead: To forum techniczne a książka reklamacji. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 jednak przetwornica przyrząd tego nie wychwytuje ale jedna bierze dużo większy prąd na start. Sprzedawca udzielił dwuletniej gwarancji, powinien wymienić p.s. żarnik na tej wadliwej przetwornicy chwyta dużo większą temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) jednak przetwornica przyrząd tego nie wychwytuje ale jedna bierze dużo większy prąd na start. Sprzedawca udzielił dwuletniej gwarancji, powinien wymienić p.s. żarnik na tej wadliwej przetwornicy chwyta dużo większą temp. Masz uszkodzoną przetwornicę. Co ty, serio? :eek: Edytowane 3 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 YUBY zaskakujesz mnie czasem odpowiedziami? Jak tam spisuję się ten twój alternator który wymieniałeś 3 razy? Wiem że nic to nie ma do tematu, ale ciekawi mnie jak się sprawa zakończyła, bo tamtem temat umarł niedokończony. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 zmasuj przetwornice do ramy i bedzie po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 i jak tam???? Naprawiło się??? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.