Skocz do zawartości

Jawa Ts 350 + Velorex 562


Jawar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem szczęśliwym psiadaczem Jaway TS 350 z wózkiem bocznm Velorex 562 rocznik 1989. Jawa ma jeszcze stare czarne tablice oraz dowód w którym nie ma wbitego wózka. Potrzebuję dane techniczne do takiego zestawu aby na stacji diagnostycznej można było wpisać . Potrzebuję takich danych jak

1 Dopuszczalna masa całkowita

2 Dopuszczalny nacisk osi

3 Stosunek mocy do ciężaru{ KW/kg}

4 Masa własna

5 Moc silnika w KW

Te dane można spisać z nowego dowodu rejestracyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem szczęśliwym psiadaczem Jaway TS 350 z wózkiem bocznm Velorex 562 rocznik 1989. Jawa ma jeszcze stare czarne tablice oraz dowód w którym nie ma wbitego wózka. Potrzebuję dane techniczne do takiego zestawu aby na stacji diagnostycznej można było wpisać . Potrzebuję takich danych jak

1 Dopuszczalna masa całkowita

2 Dopuszczalny nacisk osi

3 Stosunek mocy do ciężaru{ KW/kg}

4 Masa własna

5 Moc silnika w KW

Te dane można spisać z nowego dowodu rejestracyjnego.

 

Mam jeszcze jedno pytanie . Wymieniłem uszczelniacze w przednich amortyzatorach kupiłem nowy olej i nie wiem ile go wlać . Nigdzie nie podają pojemności przednich lag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. mam JAWE 634 z velorexem 562 i przechodziłem przez to samo. Powiem tak, musisz poszukać stacji diagnostycznej która ominie te problemy (czytaj wpisze cokolwiek). z papierem o zaliczonym przeglądzie udałem się do WK gdzie niemiła pani wpisała tylko do dowodu w rubryce uwagi "motocykl z wózkiem bocznym" i nie zmieniała innych danych. jak coś pisz. postaram się pomóc

letek

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz . Trochę pogrzebałem w sieci i znałazłem parę informacji na stronach angielsko-języcznych.

Masa własna 223 kg

Dopuszczalna masa całkowita 491,6 kg

Moc 19,7 KW przy 5500 obr/min

Pojemność 343,47 cm 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

posiadam Jawe Delux 350 Velorex chciałbym ją wyremontować bo żel sprzedawać, a jakbym już musiał sprzedać to ile za nią krzyczeć ? nie jest na chodzie na wszystkie części ale do złożenia. Nie wiecie kto gdzie i jak może ją odremontować i doprowadzić do stanu używalności?

Edytowane przez mielo1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Najprościej to zajdź na stację i zadaj to pytanie. Podpowiem tylko, że według mojego kolegi diagnosty w tej chwili nie ma potrzeby zmiany rodzaju pojazdu na 3 kołowy, w przypadku doczepienia wózka bocznego. Ale jak to wygląda konkretnie w przepisach to nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i odwiedź kilku diagnostów. U nich każdy ..... na swój strój.

Witam.

Po długich poszukiwaniach znalazłem wózek velorex w oryginalnym stanie z wszystkimi mocowaniami, ale po podłączeniu go do motocykla przy jeździe ok. 40km/h szarpie kierownicą na wszystkie strony, natomiast przy wyższej prędkości w granicach 70-80 km/h jest spokojnie, słyszałem że można go jakoś zestroić czy ustawić zbieżność, ale nie wiem jak się to robi. Czy ma ktoś albo miał podobny problem i go rozwiązał. Będę wdzięczny za porady, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://jarekstryszawa8.w.interia.pl/ustawienia.htm

 

tu masz podstawowe informacje o sposobie ustawiania wózka. Generalnie koło wózka i koła motocykla muszą być zbieżne o pewną wartość, a motocykl musi być odchylony od pionu o ok. 2-3 stopnie. Musisz też sprawdzić stan łożysk w kołach i zwłaszcza główce oraz opon. Wszelkie luzy zmieniają geometrię i mogą powodować schimmy, które zapewne doświadczyłeś. Tak samo opona zużyta nierównomiernie. Jeśli regulacje nie dadzą pożądanego efektu możliwe, że trzeba będzie zamontować amortyzator skrętu kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://jarekstryszawa8.w.interia.pl/ustawienia.htm

 

tu masz podstawowe informacje o sposobie ustawiania wózka. Generalnie koło wózka i koła motocykla muszą być zbieżne o pewną wartość, a motocykl musi być odchylony od pionu o ok. 2-3 stopnie. Musisz też sprawdzić stan łożysk w kołach i zwłaszcza główce oraz opon. Wszelkie luzy zmieniają geometrię i mogą powodować schimmy, które zapewne doświadczyłeś. Tak samo opona zużyta nierównomiernie. Jeśli regulacje nie dadzą pożądanego efektu możliwe, że trzeba będzie zamontować amortyzator skrętu kierownicy.

dziękuję, jutro się pobawię mam nadzieję, że mi się uda.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...