Skocz do zawartości

Honda XR 400 R Rozbiórka,ogólnie


Reynevan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przygód ciąg dalszy ;]

 

Wymieniona korba hot rods

szlif z honowaniem i komplet wossner z pasowaniem 0.06mm

będą nowe zawory wydechowe proxa bo jak się okazało przy docieraniu jeden był skrzywiony

czekam na łańcuszek tourmaxa zakuty i te zawory i składam resztę

 

zakupiłem nowe sprężyny zaworowe i pytanie jak je zakładać tzn te wewnętrzne mniejsze zwojami gęstszymi ku górze tak jak na foto

http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C06%5C08...993254-full.jpg

 

czy gęstymi ku dołowi tak jak sprężyna zewnętrzna większa?

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak rozbierałeś głowice, to jak były zamocowane sprężyny- pamiętasz?. Ogólnie z tego co ja wiem to zakłada się wszystkie sprężyny z tym "gęstym zwojem" w dół. Aha i zobacz czy zwoje nowych sprężyn są oznaczone kolorem, czyli kolor czerwony na wydech, a kolor żółty na ssący- to jest bardzo ważne bo sprężyny zaworów ssących od sprężyn zaworów wydechowych różnią się twardoscią.

Edytowane przez KARDAN-IN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam tylko że zewnętrzna była gęstymi zwojami w dół

 

z tego co pisze w manualu

http://img411.imageshack.us/img411/8338/manualfs.jpg

 

według mojej angielszczyzny z manuala wynika że sprężyny gęstym zwojem powinny zostać założone w kierunku komory spalania,czyli tak jak piszesz,te wewnętrzne również gęstym zwojem ku komorze tak jak i zewnętrzne ;]

 

z tego co widziałem to sprężyny mają oznaczenie tylko jednym białym kolorem,ale dzięki za info jeszcze się upewnię

 

 

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega słucha Prodigy - Omen :icon_mrgreen:

 

 

Sprężyny możesz sprawdzić ręcznie, nawet tak twarde kurduple powinny mieć wyczuwalną różnicę. Kiedyś na warsztatach miałem temat o zaworach i sprężynach ale już nie pamiętam żadnej sensownej metody pomiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Remont zakończony,silnik chodzi tak jak powinien tzn żadnych stuków czy puków,naprawdę cicho co cieszy me serce,moto zapierdziela konkretnie,ogólnie jestem z siebie dumny że podołałem rozłożeniu silnika na części pierwsze i złożeniu :D

 

Dzięki wszystkim za porady ;]

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...