Reynevan Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Przygód ciąg dalszy ;] Wymieniona korba hot rods szlif z honowaniem i komplet wossner z pasowaniem 0.06mm będą nowe zawory wydechowe proxa bo jak się okazało przy docieraniu jeden był skrzywiony czekam na łańcuszek tourmaxa zakuty i te zawory i składam resztę zakupiłem nowe sprężyny zaworowe i pytanie jak je zakładać tzn te wewnętrzne mniejsze zwojami gęstszymi ku górze tak jak na foto http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C06%5C08...993254-full.jpg czy gęstymi ku dołowi tak jak sprężyna zewnętrzna większa? Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) A jak rozbierałeś głowice, to jak były zamocowane sprężyny- pamiętasz?. Ogólnie z tego co ja wiem to zakłada się wszystkie sprężyny z tym "gęstym zwojem" w dół. Aha i zobacz czy zwoje nowych sprężyn są oznaczone kolorem, czyli kolor czerwony na wydech, a kolor żółty na ssący- to jest bardzo ważne bo sprężyny zaworów ssących od sprężyn zaworów wydechowych różnią się twardoscią. Edytowane 8 Czerwca 2010 przez KARDAN-IN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Pamiętam tylko że zewnętrzna była gęstymi zwojami w dół z tego co pisze w manualu http://img411.imageshack.us/img411/8338/manualfs.jpg według mojej angielszczyzny z manuala wynika że sprężyny gęstym zwojem powinny zostać założone w kierunku komory spalania,czyli tak jak piszesz,te wewnętrzne również gęstym zwojem ku komorze tak jak i zewnętrzne ;] z tego co widziałem to sprężyny mają oznaczenie tylko jednym białym kolorem,ale dzięki za info jeszcze się upewnię Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Kolega słucha Prodigy - Omen :icon_mrgreen: Sprężyny możesz sprawdzić ręcznie, nawet tak twarde kurduple powinny mieć wyczuwalną różnicę. Kiedyś na warsztatach miałem temat o zaworach i sprężynach ale już nie pamiętam żadnej sensownej metody pomiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Remont zakończony,silnik chodzi tak jak powinien tzn żadnych stuków czy puków,naprawdę cicho co cieszy me serce,moto zapierdziela konkretnie,ogólnie jestem z siebie dumny że podołałem rozłożeniu silnika na części pierwsze i złożeniu :D Dzięki wszystkim za porady ;] Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi