>ENDUROS*600< Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam W mojej hondzie pali się przednia żarówka przy wyższych obrotach, mam założone uzwojenie ze światłami i podłączoną lampę przód i tył, z tyłu mam LEDy więc się nie przepalają, natomiast z przodu przy wyższych obrotach silnika pali się żarówka. Moje pytanie jest następujące, czy idzie założyc jakis regulator napięcia albo jakieś inne urządzenie aby prąd na lampę nie był tak mocny, dodam że motocykl to HONDA CRF 450 wersja R z 2006 gdzie nie ma akumulatora. Żarówka która się przepaliła to Philips 12v 35/35W , myślałem sobie żeby może założyc mocniejszą żarówkę, jednak czy to naprawiło by problem. Pzdr. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Musisz mieć założony regulator napięcia. Nie wiem jakiej mocy jest ta cewka, myslę że regulator taki jak w skuterach powinien wystarczyć, wytrzymałość 12A, do ok. 100W alternatora. Tutaj jest poglądowy schemat podłączenia regulatora: http://www.motelek.net/andere/kokusan_schema2.png Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Chodzi o to że zapłon który zmieniłem różni sie od oryginalnego oczywiście tylko dodatkowym wyjściem na światła czyli posiada dodatkowo 2 kable pod światła : prądowy i mase i nic wiecej i nie wiem właśnie na jakiej zasadzie podłączyć taki regulator do tych kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 czyli gdzieś już masz regulator i pewnie on jest walniety zmierz napięcie przy okolo 5k obr i włączonych światłach czyli gdzieś już masz regulator i pewnie on jest walniety zmierz napięcie przy okolo 5k obr i włączonych światłach Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Nie wydaje mi się, zmieniałem same uzwojenie alternatora, żadnego regulatora nie zakładałem, i własnie teraz okazuje się że prawdopodobnie powinien on być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.