Skocz do zawartości

tłumik przelotowy


tompsonbravo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji mowy o przegrodach w wydechu - w HD stosuje się "kołnierze" mocowane na wyjściu z głowicy,w kolektorze. Stosuje się to aby nie tracić całego "back pressure" i nie usmażyć zaworów. Najczęściej stosowane przy montażu drag pipes.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego magneto,przy udzielaniu porad wypadaloby cos na ten temat wiedziec.Uzycie stozkow w takim typie silnika jak zx9r to najszybsza i najbardziej skuteczna metoda na totalne zniszczenie krzywej mocy nie wspomne juz o braku doladowania ramair i wplywie podgrzanego powietrza na utrate osiagow.

Generalnie w sportach wyprodukowanych w ostatnich dwudziestu paru latach nalezy unikac tego jak zarazy.

Mozna rozne rzeczy zmieniac czy tez modyfikowac ale puszke powietrzna nalezy zostawic w spokoju.

 

Stozki owszem mozna uzyc ale nie w tego typu motocyklach czy tez silnikach.

Ilosc motocykli w klasie wyscigow supersport/superstock/superbike/motogp ktore mialy stozki zamiast puszki powietrznej w ostatnich 25 latach- 0 (zero).

Tyle w tym temacie.

 

 

Dzieki serdeczne za poprawke, nie wziąłem pod uwagę budowy tego motocykla.

 

 

pzdr;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...