marian00 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam, z racji faktu ze mam Volusie od niedawna mam pytanie jak zmienic w niej płyn chłodzący i czy jest potrzeba odpowietrzania...??? Z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Odpowietrzanie jest potrzebne jak praktycznie w każdym moto. A płyn zmieniasz w ten sposób, że odpinasz najniżej położony przewód obiegu płynu chłodzącego lub śrubę spustową. Zlewasz stary, zalewasz nowy, odpowietrzasz i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian00 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 NO tak tylko gdzie go wlac?? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Wlewa się przez korek w najwyższym punkcie - znajduje się on pod zbiornikiem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falinka Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Witam.Ja mam ten sam problem w BOULEVARDZIE z 2009r.Nie ma żadnego korka odpowietrzającego.Kupilem go po dwóch latach postoju u poprzedniego klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Bo nie każdy silnik ma odpowietrzenie układu. Same się odpowietrzają. Po zalaniu nowego odpalasz bez korka, uzupełniasz co wciągnęło, zamykasz układ, robisz rundę aż osiągnie temp pracy i kontrolujesz poziom. Jeśli masz zbiornik wyrównawczy to zalewasz pod korek chłodnicę a zbiornik wyrównawczy do zaznaczonego stanu max. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falinka Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Bo nie każdy silnik ma odpowietrzenie układu. Same się odpowietrzają. Po zalaniu nowego odpalasz bez korka, uzupełniasz co wciągnęło, zamykasz układ, robisz rundę aż osiągnie temp pracy i kontrolujesz poziom. Jeśli masz zbiornik wyrównawczy to zalewasz pod korek chłodnicę a zbiornik wyrównawczy do zaznaczonego stanu max. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkDzięki za info.W sobotę będę próbował.O efektach napiszę POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Nie zapomnij odczekać aż ostygnie po rundzie przed ponownym uzupełnianiem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falinka Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Nie zapomnij odczekać aż ostygnie po rundzie przed ponownym uzupełnianiem. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkWitam.Zabrałem się do wymiany plynu w chłodnicy.Należy odkręcić króciec przewodu od pompy wtedy zleci cały płyn.Następnie zapiąć go z powrotem.Następnie zlać z naczynka wyrównawczego odkręcając przewod .Następnie odkręcić zbiornik lekko go odsunąć,po lewej stronie tuż przy główce kierownicy jest korek wlewowy..Wlać żądaną ilość około 1,5 litra.Następnie uzupełnić plyn w naczynku.To wszystko.Płyn w chłodnicy sam się odpowietrzy.Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.