cziken929 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 czlowieku prawie palcem pokazalem...mechanizator marny jestes. Jak pewnie wiesz system doladowania ma dwa obwody. Jeden laduje airbox a drugi gazniki i ten masz rozlaczony.....ale co ja bede mechaniora szkolil :biggrin: System egr nie wystepuje w motocyklach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 szczerze to gubi mnie to że w miejscu on chodzi idealnie, mogę go długo trzymać na obrotach i wszystko jest super więc dla czego w czasie jazdy nie? Przy 40km/h nie możliwe aby nie dostawał powietrza albo dostawał go zbyt mało... Przyjmijmy żę to rozłączony układ dolotu, znaczyło by to że streety pozbawione układu dolotu nie jeżdżą szybciej niż 40km/h :) Układ dolotu sprawdzałem i jest dobrze połaczony, w tym schemacie usilnie szukałem EGR o którym nie słyszałęm. Dziekuje za informacje że takie coś nie istnieje. Nigdy nie powiedziałęm że jestem dobrym mechankiem bo tak mówi tylko ten który chciał by nim być a nawet najlepszy nie wie wszystkiego. Głównie z tego powodu staram się uzyskać od was pomocy bo każdy widywał wiele różnych przypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Stojac pracuje bez obciazenia, gdy go obciazysz to nie ma sily sie wkrecac. Takie glupie pytanie ale czy sprawdzales cisnienie sprezania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Niestety nie sprawdzałem i nie mam czym tego zrobić. Moto ma przebieg 22000km i nigdy nie miał najmniejszego problemu z odpaleniem nawet zimą. Dobre rozumowanie musze przyznać ale gdyby to było zbyt małe sprężanie dla czego przy ograniczeniu dolotu idzie 3 razy lepiej a gdybym podczas przebierania chciał go wkręcic to przez pierwszy moment nie ma siły i po chwili wchodzi. Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez DarknesSerafin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Jestes pierwszym wlascicielem ? Jak nie masz miernika cisnienia to sprawdz luzy zaworowe. Nie mowie ze napewno nie jest to sprawa dolotu powietrza czy gaznikow, ale warto upewnic sie ze tam jest wszystko w porzo i zaczac myslec o reszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jestes pierwszym wlascicielem ? Jak nie masz miernika cisnienia to sprawdz luzy zaworowe. Nie mowie ze napewno nie jest to sprawa dolotu powietrza czy gaznikow, ale warto upewnic sie ze tam jest wszystko w porzo i zaczac myslec o reszcie. To jest sprawa dolotu powietrza Adamie... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Sprawdziłem luzy zaworowe i wszystko super, doszedłem do ładu, uszkodzony był zawór powietrza na pokrywie zaworowej, otwierał się gdy silnik miał cieżej przez co dostawał lewe powietrze na dwóch króćcach. Podziękowania dla: Adama M- za fachowe podejście do sprawy oraz Piotra Dudka, może nie dogadaliśmy się co do EGR ale wskazałeś najbardziej odpowiedni kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.