Wojtas Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zastanawiam sie jakie przełożenie dać, zmiana zębatek powoli się zbliża i zaczynam nad tym myśleć. Obecnie mam 15 przód i 49 tył, nie jestem zadowolony zważywszy na to że jeżdżę w terenie. Na 4 biegu moto rozpędza się już do 90km/h ( a ma biegów 6) Co myślicie żeby dać 14/53 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Weź zrób tak z przodu największa jaka może być a z tyłu najmniejsza, wtedy uzyskasz efekty w terenie ;) PS Ja tak zrobie w swoim MTXsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Właśnie coś takiego mam i w terenie osiągi mnie nie zadawalają, jak chcesz w teren to przednia musi być mała a tylnia duża, i nie wiem czy dobre by było 14/53pozadrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Weź zrób tak z przodu największa jaka może być a z tyłu najmniejsza, wtedy uzyskasz efekty w terenie To wtedy na 4 ze 130 poleci. ;) Wojtas spróbuj na razie dać jeden ząb mniej z przodu, bo na przedniej zębatce to napradwe jest duża róznica . Ze wzglądu na to że DT ma raczej turystyczne zawieszenie a nie wyczynowe więc prędkości w terenie też nie mogą być za duże, dlatego dobrze robisz zmiejśzając prękość. Zyskasz na przyspieszeniu, sile i elastyczności a to w terenie jest ważniejsze niż Vmax A jak na prostej będzi leciał około 90- 100 km/h to chyba Ci wystarczy.(ale moge sie mylić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Byłem w sobotę na wyprawie z kumplem w trudnym terenie - bagnisty i to jeszcz po deszczu, no i duuze góry ale obrośnięte mchami itp z reszta znasz te klimaty ;) zauważyłem że trudno go wkręcić na obroty mimo że mam sportowy wydech i dopiero od 5 - 6 tys lapie kopa. Całą trasę operowałem sprzęgłem i kombinowałem żeby pokonać przeszkody... ( na starym wydechu była inna charakterystyka jazdy) Dobra bo się rozpisałem... więc mam nówkę zębatkę 14z - przednia ale nie zakładam jej na stary łańcuch bo to nie ma sensu. To może dam 14/51 co sądzisz o tym???PS Jak przejeżdżałem strumyk z rozędu to koło przednie wpadło w muł i miałem stoopie 90stopni do podłoża - zajebicho :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Ja bym założył 14 tak tylko zeby sie raz przejechać i sprawdzić jaka jest róznica. Jedna jazda na starym łancuchu nie powinna jej zaszkodzić. Jezeli efekt Cie zadowoli to wtedy zostwiasz 14/49 jezeli nie to wtedy 14/51 albo 14/53. Co do sportowego wydechy to już tak jest, że silnik staje sie troszke mniej elastyczny, za to na wysokich dostju dużo mocy bo w sporcie tylke te obroty sie liczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Kórde Sorry Wojtas że ci źle powiedziałem :oops: Ale tak czytałem w necie, najwidoczniej ktoś zabardzo się nie znał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Ej ale czy takie oczywiste rzeczy, czytasz z intenetu a sam nie pomyslisz ? No chyba ze nie miales najprostszego roweru z przerzutkami. A co do tematu, musialem w mojej cagivi wymienic teraz naped, i dalem do przodu zebatke wieksza o jeden zab (z 13 na 14) i roznica jest nawet spora. Bo na 6 jade 60 i obroty mam cos kolo 6 tys, a wczesniej mialem z ponad 7 tys. No i biegi troche sie wydluzyly. A tak wogole wie ktos gdzie taki motorowerek byl blokowany ? Bo u mnie predkosc max to jest 80 km/h, a przelotow troche ponad 60 km/h. Wedlug mnie nie zostala ona odwlawiona do konca i jest jeszcze gdzies blokada, bo jak na taki moto troche slabe osiagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Moja yamaha była blokowana na wydechu i CDI może masz takie same blokady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Zmieniłem zębatke na 14 i jest trochę lepiej, ale to nie to czego oczekuję... Tak więc została mi zmiana tylniej na wiekszą i tu pytanie czy dać 51 - największa dostępna dla DT80, czy 53z - od DT125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Jak dasz 53 to może być Kicha :| Bo silnik może nie dać sobie z tym rady tak jak z 51, Moje znadnie to daj 51 :smile2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Oj Enduras spałeś na fizyce :lol: Im dasz mniejszą zębatkę na zdawczy, a im większą na koło to jest silnikowi lżej, dlatego masz taką dobrą przyśpiechę na takim przełożeniu. Jeżeli natomiast zapodasz dużą na zdawczy i małą na koło to masz bardzo słabe przyspieszenie a za to dobry V-max. Z tą 53 spokojnie sobie da radę tylko dałem ten temat po to żeby znaleźć "złoty środek" żeby zyskać dużo na przyspieszeniu i żeby V-max drastycznie nie spadł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 ja mialem 13przod i 57tyl jezzdzilem po lesie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A patrzysz czasem na daty dyskusji? czy tak poprostu, żeby cokolwiek napisać?? Wysłany: 12-04-2004, 13:43 - odkopujesz temat wymarły, sprzed ponad roku, do tego masz tyle do powiedzenia, że szok ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.