Skocz do zawartości

Honda VTR 1000F, 2002r - czyszczenie gaźników i spadek mocy.


Broda997
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pomocy.

Odebrałem dzisiaj moja VTR 1000 F z 2002 roku od mechanika, który miał wyczyścić i zsynchronizować gaźniki. Z tego co opowiadał dobrze zrobiłem, że się tym zająłem, bo w gaźniku było tyle syfu, że garściami można było wybierać...

Faktycznie jest różnica: silnik chodzi dużo równiej i trzyma obroty (na luzie), a po puszczeniu manetki od razu schodzi do takich jak powinien mieć. Stało się jednak coś strasznego, motor stracił ducha, w ogóle nie przyspiesza tak jak powinien, na zabrudzonych gaźnikach przy 3k obrotów przednie koło podrywało do góry, a teraz boje się, że osobówki zaczną mnie na światłach wyprzedzać - dopiero jak wejdzie 6-7k obrotów to rwie do przodu jak trzeba.

Wróciłem do mechanika i powiedziałem, że ma to poprawić, a on stwierdził, że się nie znam i motor przyspiesza dobrze (przecież to nie rakieta). Ale jak zacząłem naciskać to stwierdził, że mam zawory nie wyregulowane ... i kiedy gaźnik był zapchany podawał mniej paliwa i wszystko było ok, a teraz podaje tyle paliwa ile trzeba i motor się zalewa.

Jutro i po jutrze przychodzą kupcy - chciałem żeby maszyna dała z siebie wszystko, a tylko jej zaszkodziłem.

Co robić??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz "syndrom po mechanikowy". :icon_mrgreen:

A zdrugiej strony zrobiłeś regulację gaźników a chociaż sprawdzenia zaworów nie?

Póki zaworów nie zrobisz to trudno coś powiedzieć.

Założyłeś z góry, że regulacja jest nieprawidłowa i może tak być ale chyba do stolarza nie zaprowadziłeś swojego moto?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syndrom? ;p heh mam ten motor 1.5 roku i zauważam różnicę w mocy :)

A co do zaworów ... na przednim garze były robione kiedy napinacz strzelił - nie wpadłem na to, że poprzedni mechanik nie zajrzał od razu do tylnego - pytałem go i tak było (wszystko trzeba palcem pokazać? ;p).

Ale czy to możliwe żeby czyszczenie gaźnika osłabiło motor:

- brudny gaźnik i niewyregulowane zawory = mocny motor?

- czysty gaźnik i niewyregulowane zawory = słaby motor?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po świętach jestem umówiony na regulacje zaworów - zasugeruje mu dość stanowczo sprawdzenie tych przepustnic :) Szkoda, że nie dowiem się czy to była przyczyna, bo nawet jeśli to pewnie i tak się nie przyzna :)

Dziękuje za rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...