jonyBRAWO8 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 mam peugeota 307 jetforce wrc na wtrysku falują wolne obroty apoza tym jeździ super przyspieszenie lala pali na dotyk jeddzie 80km/h wszystko super tylko jak stoi to mu obroty falują niemam pojęcia gdzie szukać przyczyny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Powodem falowania obrotów może być lewe powietrze, niesprawny silnik krokowy lub uszkodzona lambda. wrzuć fotę silnika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Jak masz instrukcję to szukaj tam tematu jak zrobic autodiagnostykę układu. To może komp pokaże ci gdzie tkwi problem od strony elektroniki. Edytowane 31 Marca 2010 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 najpierw spróbuj tego bo masz tam wtrysk "gaz do oporu, przekrecasz kluczyk na zapłon, czekasz aż dioda od wtrysku (ta pomarańczowa) zgasnie i znowu sie zapali, kiedy sie zapali to puszczasz manetkę. potem liczysz ile razy kontrolka bedzie migała, kolejne błedy beda oddzielone dłuższym zgaśnieciem i ponownym zaświeceniem sie kontrolki. po 4 seriach błedy sie kasuja i trzeba je znowu nałapać" Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 najpierw spróbuj tego bo masz tam wtrysk "gaz do oporu, przekrecasz kluczyk na zapłon, czekasz aż dioda od wtrysku (ta pomarańczowa) zgasnie i znowu sie zapali, kiedy sie zapali to puszczasz manetkę. potem liczysz ile razy kontrolka bedzie migała, kolejne błedy beda oddzielone dłuższym zgaśnieciem i ponownym zaświeceniem sie kontrolki. po 4 seriach błedy sie kasuja i trzeba je znowu nałapać" To schemat opisu diagnostyki do silnika Morini. Peugeot też ma silnik morini? Tak z ciekawości pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonyBRAWO8 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 ale ta kontrolka check (K) gaśnie i podczas jazdy się nie świeci jak by był jakiś błąd to chyba by sie świeciła podczas jazdy tak jak w samochodach chyba że sie myle że w motorach jest to inczej rozwiązne ale postaram sie zczytać te błędy zrobiłem test i pokazało mi takie błędy:10, 11, 14, 15, 17, 20, 21 to praktycznie wszystkie możliwe a po zakończeniu testu akumulator mi padł i nie mogłem sprawdzić drugi raz czy błedy sie skasowały, a i po całym cyklu mrugała kontrolka kierunkowskazów i pikał......???? ręce opadają powiedzcie coś mądrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 1 engine overheating 1 2 speed sensor circuit fault 2 3 potentiometer adaptation fault 2 4 potentiometer track 1 adaptation fault 3 5 potentiometer track 2 adaptation fault 3 6 potentiometer track 1 fault 2 7 potentiometer track 2 fault 2 8 potentiometer fault 1 9 battery voltage fault 1 10 oil pump fault 1 11 air injector fault 2 12 petrol injector fault 2 13 ignition fault 2 14 petrol pump fault 2 15 engine overspeed 3 16 faulty power supply to sensors 3 17 engine speed incoherent fault on start-up 2 18 engine temperature sensor circuit fault 3 19 not allocated - 20 temperature gauge fault 3 21 control led fault 3 22 faulty power supply to sensors 2 23 altitude sensor circuit fault Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Po czymś takim proponuję skasować te błędy i pojeździć i złapać te nowe, świeże i właściwe.Te pewnie są z całego żywota tego samochodu więc olej je i skasuj. Normalna to rzecz w samochodach, których nikt wcześniej nie sprawdzał i nie kasował błędów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Po czymś takim proponuję skasować te błędy i pojeździć i złapać te nowe, świeże i właściwe.Te pewnie są z całego żywota tego samochodu więc olej je i skasuj. Normalna to rzecz w samochodach, których nikt wcześniej nie sprawdzał i nie kasował błędów. to jest skuter :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 to jest skuter :icon_mrgreen: He he. No to zrobiłem gafę, oznaczenia łudzące do auta a nawet nie pasujące do skutera. Jednak zasada postępowania taka sama. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.