Skocz do zawartości

sprężyna spłyneła z olejem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.przy wymienie oleju wraz z nim splyneła mi spręzyna. najprawdopodonej ta od wałka od biegów.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/237cafa060ae4880.html

 

Jak ta spryzne wsadzic zpowerotem?czy jest do tgo wałka bezpośredni dostep z prawej strony silnika?czy musze rozpołowiać silnik?

Edytowane przez grucha87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z kad wiesz ze to od tego ? nie odkreciles przypadkiem sruby od bajpasu , tam jesty sprezynka i malutka kulka - mylona jest czesto ze spustem oleju z silnika

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z kad wiesz ze to od tego ? nie odkreciles przypadkiem sruby od bajpasu , tam jesty sprezynka i malutka kulka - mylona jest czesto ze spustem oleju z silnika

No dokładnie, kolego grucha87 weź najpierw poczytaj manuala zanim wsadzisz łapki w motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurcze,chyba faktycznie macie racje patrzac do katalogu....a od czego ta sprężynka jest?+kulka?jaka ta gulka tam jest ?zwykła okrągła 10mm?

 

Ta "gulka" jest niezwykła - kwadratowa. :banghead:

 

Pewnie że okrągła. I pewnie jest częścią "zaworu bezpieczeństwa" pewnego rodzaju, "bypass`u" o którym ktoś wyżej pisał. A do czego takie zawory są to nie będziemy tłumaczyć skoro i tak zielony z mechaniki jesteś. :biggrin:

 

 

Teraz masz nauczkę żeby nie grzebać na czuja tylko najpierw poczytać serwisówkę, zapytać na forum itp.

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za co to jest odpowiedzialne?

 

Ps.Nie moge odpowietrzyć układu smarowania na górnej śróbce koło baku,olej zminiłem zgodnie z zaleceniemi na jakims zagranicznym forum gdzie był tutotrial.Ponadto wlałem tyle oleju ile spuściłem,i na miarce jest max,jednakżze nic nie leci na górnej śrubce w ramie do odpowietrzania.

 

czyli ten zawor reguluje cisnienie oleju tak?to moze dlatego nie moge odpowietrzyc układu bo cisnienie jest za małe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za co to jest odpowiedzialne?

 

Ps.Nie moge odpowietrzyć układu smarowania na górnej śróbce koło baku,olej zminiłem zgodnie z zaleceniemi na jakims zagranicznym forum gdzie był tutotrial.Ponadto wlałem tyle oleju ile spuściłem,i na miarce jest max,jednakżze nic nie leci na górnej śrubce w ramie do odpowietrzania.

 

czyli ten zawor reguluje cisnienie oleju tak?to moze dlatego nie moge odpowietrzyc układu bo cisnienie jest za małe?

Łosz kurde, to ty odpalałeś moto bez tej "gulki" i sprężynki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...