Glorfindel1986 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam mam pare pytan co do moje motorku ktorego nie dawno kupiłem Yamaha YZF R6 2003r sprowadzony z Anglii Wiec zauważyłem że w akumulatorze bieguny sa na odwrót niż w innych R6 plus jest z lewej strony w mojej plus jest z prawej strony chcący kupic nowy akuymulator musiałem sie naszukac, teraz pytanie czy inne częśc tez mogą byc inne czy angielskie motocykle maja cos jeszcze zmienione?czy wszystkie Angliki maja prawy plus w aku?? Drugie pytanie chce zmienic olej nie mam zielonego pojecia jakim olejem jest zalana czy moge w takiej sytuacji wlac Motul 10W-40 półsyntetyk? motocykl ma 28.000km przebegu według ksiazki serwisowej stwierdziłem ze olej byl zmieniany przy 24.000km chodzi mi głownie o informacje jakich parametrow oleju szukac w przypadku takiej nie wiedzy o jego przeszłosci dzieki za info:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam mam pare pytan co do moje motorku ktorego nie dawno kupiłem Yamaha YZF R6 2003r sprowadzony z Anglii Wiec zauważyłem że w akumulatorze bieguny sa na odwrót niż w innych R6 plus jest z lewej strony w mojej plus jest z prawej strony chcący kupic nowy akuymulator musiałem sie naszukac, teraz pytanie czy inne częśc tez mogą byc inne czy angielskie motocykle maja cos jeszcze zmienione?czy wszystkie Angliki maja prawy plus w aku?? Drugie pytanie chce zmienic olej nie mam zielonego pojecia jakim olejem jest zalana czy moge w takiej sytuacji wlac Motul 10W-40 półsyntetyk? motocykl ma 28.000km przebegu według ksiazki serwisowej stwierdziłem ze olej byl zmieniany przy 24.000km chodzi mi głownie o informacje jakich parametrow oleju szukac w przypadku takiej nie wiedzy o jego przeszłosci dzieki za info:) Aku mogło być włożone odwrotnie, danych nt. oleju szukaj w serwisówce, jeżeli moto jeżdziło po lewej stronie, to pewnie musisz wymienić reflektor (inaczej bedziesz oślepiał ludzi). pozdro ps. i licznik na kilometry przestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Drugie pytanie chce zmienic olej nie mam zielonego pojecia jakim olejem jest zalana czy moge w takiej sytuacji wlac Motul 10W-40 półsyntetyk? motocykl ma 28.000km przebegu według ksiazki serwisowej stwierdziłem ze olej byl zmieniany przy 24.000km chodzi mi głownie o informacje jakich parametrow oleju szukac w przypadku takiej nie wiedzy o jego przeszłosci dzieki za info:) Kierownica z odrotnej strony i aku ze zmienionymi polami, no coz anglia dziwic sie nie ma czemu :wink: Ale powaznie, to tak jak poprzednik napisal, zapewne aku obrocone o 180 stopni, co do oleju to sugerowalbym syntetyk o wspomnianej juz klasie lepkosci, ze zwroceniem uwagi na zalecenia producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorfindel1986 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Kierownica z odrotnej strony i aku ze zmienionymi polami, no coz anglia dziwic sie nie ma czemu :wink: Ale powaznie, to tak jak poprzednik napisal, zapewne aku obrocone o 180 stopni, co do oleju to sugerowalbym syntetyk o wspomnianej juz klasie lepkosci, ze zwroceniem uwagi na zalecenia producenta. A jesli była zalana półsyntetykiem to jak naleje pełnysyntetyk teraz nie bedzie problemow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Syntetyk jest lepszym olejem od polsyntetyka pod kazdym wzgledem, to jakich spodziewasz sie problemow :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorfindel1986 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Syntetyk jest lepszym olejem od polsyntetyka pod kazdym wzgledem, to jakich spodziewasz sie problemow :icon_question: Bo ktos mi nagadal ze jak jest zalana połsyntetykiem to nie wolno juz lac syntetyka pozniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Bo ktos mi nagadal ze jak jest zalana połsyntetykiem to nie wolno juz lac syntetyka pozniej To ci bzdur naopowiadal ty sie glupiuego sluchasz. Nie jest wskazanym zalewac po mineralnym oleju full syntetykiem, szczegolnie jezeli silnik ma przejechane zylion kmow, gdyz syntetyk wyplucze z racji swych wlasciwosci wszystkie nagary z zakamarkow silnika i zacznie on chodzic jak sieczkarnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glorfindel1986 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 To ci bzdur naopowiadal ty sie glupiuego sluchasz. Nie jest wskazanym zalewac po mineralnym oleju full syntetykiem, szczegolnie jezeli silnik ma przejechane zylion kmow, gdyz syntetyk wyplucze z racji swych wlasciwosci wszystkie nagary z zakamarkow silnika i zacznie on chodzic jak sieczkarnia... ok juz wszystko wiem dzieki za pomoc :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.