Gumis69 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Witam! Mam 23 lata, od dwoch lat smigam na KTM EXC 250 2T endurko po lesie, chce sie przerzucic na Supermoto i chcialbym waszej rady co kupic...lepiej KTM EXC 450 czy HONDE CRF 450??co jest lepsze na supermoto??jak wygladaja sprawy remontu obu tych motocykli i ogolne koszty eksploatacyjne??jak czesto trzeba wymieniac czesci itp??ktory czesciej remontowac i do ktorego sa tansze czesci itp??Mam znajomego ktory sprowadza moto z Anglii w dosc dobrych cenach i najpierw chcialbym zasiegnac waszej rady co jest lepsze...no chyba ze macie jakies inne propozycje na SM?? Z gory dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Trochę dziwne porównanie, CRF450 to cross a EXC450 h.enduro więc już sam ten fakt powinien dać nieco do myślenia zwłaszcza jeśli chodzi o trwałość ale nie tylko podobnie kwestia samej rejestracji czyli barku homologacji CRF ,no chyba że moto ma być tylko na tor. Jeśli chcesz mieć ogólne pojęcie o częstotliwości serwisu w obu maszynach to proponuję zapoznanie się z manualami do obu modeli, wystarczy przytoczyć jedną wartość a mianowicie dla CRF450 manual przewiduje wymianę tłoka po 15Mth dla EXC450 manual nie wyznacza konkretnego przebiegu a pierwsze sprawdzenie stanu tłoka manual zaleca po 45Mth. Edytowane 23 Marca 2010 przez ghollum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Na SM to 525 lub 530 EXC, będziesz tylko lał benzynę i jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) Na SM to 525 lub 530 EXC, będziesz tylko lał benzynę i jeździł. Daj mu taką gwarancję z zabezpieczeniem finansowym na piśmie, sformułowaną w tak jasny, bezwzglednie oczywisty i klarowny sposób jak to co napisałeś. Jak nie dasz, to po kiego grzyba kolego takie banialuki tworzysz. Edytowane 24 Marca 2010 przez jarek s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Na SM to 525 lub 530 EXC, będziesz tylko lał benzynę i jeździł. tez tak mysle :bigrazz: w supermoto potrzebna jest duży moment inaczej nie ma zabawy do tego co pisze że to banialuki nie znam takiego co by 525 zajeździł :icon_biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Daj mu taką gwarancję z zabezpieczeniem finansowym na piśmie, sformułowaną w tak jasny, bezwzglednie oczywisty i klarowny sposób jak to co napisałeś. Jak nie dasz, to po kiego grzyba kolego takie banialuki tworzysz. Jak dla mnie to ja odpowiedziałem na pytanie a ty piszesz bzdury nie na temat. Jeśli chodzi o SM zrobione na bazie czterosuwowego h. enduraka to wymienione przeze mnie modele jak najbardziej się nadają. Duży moment, wytrzymałe silniki. A to czy mu się rozleci po tygodniu czy nie to zależy tylko i wyłącznie od tego w jakim stanie kupi moto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Koledze pisząc "CRF 450" może chodziło o wersję X z homologacją i klasowo identyczną z EXC 450, czyli hard enduro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumis69 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 no piszac o CRF mialem na mysli z homologacja bo dla mnie wchodzi tylko w gre moto ktore moge zarejestrowac...czyli jak cos to 525 lub 530 EXC??maja mniej wadliwe sliniki niz zalozmy 450 w EXC??i 525 nnie bedzie za mocna jak na moje pierwsze SM??bo wczesniej to bylo 50 konne 2T w teren?? :crossy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) Jak dla mnie to ja odpowiedziałem na pytanie a ty piszesz bzdury nie na temat Niech Ci będzie. KTMowskie silniki które wystawiły kopyto to tylko moje przewidzenie. Z przesiadką z 250 2T nie będziesz miał raczej zadnych problemów, czy to 450 czy 530. Na plus masz to że w 2T musiałeś praktykować używanie tylnego hebla, w SM rzecz bardzo ważna, na dużym 4T enduro w terenie jest tak duże hamowanie silnikiem, że tylny hebel często nie ma co specjalnie robić i gubi się nawyk korzystania z niego. Tak że wchodzisz do SM z takim małym bonusem :) Edytowane 24 Marca 2010 przez jarek s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumis69 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 na dużym 4T enduro w terenie jest tak duże hamowanie silnikiem, że tylny hebel często nie ma co specjalnie robić i gubi się nawyk korzystania z niego. No racja roznica w jezdzie miedzy 2T a 4T jest spora...przynajmniej dla mnie...raz wsiadlem na LC4 od kumpla po odkreceniu manetki od razu wyrwanie do przodu,odpuszczasz a on momentalnie zwalnia :eek: co bylo dla mnie szokiem po jezdzie na 2T :crossy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Gumiś a tak poza tematem to z którego roku masz tego exc 250? Bedziesz go sprzedawał? Poszukuje takiego kata w nowej budzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumis69 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Gumiś a tak poza tematem to z którego roku masz tego exc 250? Bedziesz go sprzedawał? Poszukuje takiego kata w nowej budzie. Major jak chcesz w nowej budzie to niestety, to jest 98 rocznik i wlasnie probuje go sprzedac...ale jakos nie idzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Podrzuć mi na PW jakiś link do aukcji czy foty z info o maszynie, mam amatora na zdrowe 2T 250 enduro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Sie ma . Ja posiadam crf 450 x na 17 kolkach . Jezdzi sie ok . Ja polecam jakby co . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumis69 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Panowie a jest moze jakis uzytkownik posiadajacy KTM EXC 525 w SM??Wszyscy zamiast 450 polecaja wlasnie 525 ze ma nie do zaje...ania silniki....w SUPERMOTO tez zmieniamy olej tak czesto jak w ENDURO/CROSS co ok 10-12 bakow??i jak poznac kiedy czas na wymiane tłoka i regulacje zaworow?? zawadał - tak to jest ze kazdy chcwali sprzet ktory aktualnie sam posiada :buttrock: a mozesz napisac cos wiecej na temat Twojej CRF-y?? :notworthy: Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Gumis69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi