einstein Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Witam. Podpowiedzcie proszę co może być przyczyną, że na jednej świecy (jednej z czterech) co jakiś czas(czasem co 100km, czasem jak jadę w dłuższą podróż to co 400km) pojawia się czarny suchy ogar. Świeca dostaje przebicia i motor pracuje tylko na 3 gary. Muszę ściągać bak, czyścić świecę i tak w kółko, no i ze 2,3 razy w sezonie tą świecę muszę wymienić. Mój motor to Suzuki rf 600r (wiem, że stara, wiem, że zezłomować, słyszałem już wiele razy u mechaników którzy brali po 300zł za czyszczenie gaźników ( bo to panie na pewno to!!!!!! (100km ii jednak kó...... nie TO)dalej zawala świecę. 2 sezony tak przemęczyłem i mam faktycznie dość. Wymieniłem wszystkie świece, wymieniłem fajki, wymieniłem kable wysokiego napięcia....nie pomogło! Co może być przyczyną? Jak zacząć od czego diagnozować? Może cewka, może bierze olej( chociaż nie widać żeby ubywało) może nie ma ciśnienia? Poradźcie proszę co mam poklei sprawdzać. Motorek mam w Warszawie, więc może podpowiedzcie gdzie mógłbym go naprawić, żeby mi znowu nie powiedzieli że TO GAŹNIKI, ŚWIECA DO D..PY, ITP. Chcę zapłacić, ale żebym wiedział że ktoś wie jak wyleczyć moją suzi:-) Edytowane 22 Marca 2010 przez einstein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Może Ci chodziło o nagar,bo ogar to coś innego.Prawdopodobnie olej dostaje sie do cylindra i swiece zarzuca. 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
einstein Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 no pewnie że nagar:-), sorki zmęczony po pracy jestem. To co w takim układzie działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Sprawdzić czy olej nie dostaje się do cylindrów. Sprawdź ciśnienie w cylindrze. Najlepiej to przydało by się zerknąć do środka. Na odległość to ciężko doradzić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
einstein Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Dzięki za podpowiedź, chciałem tylko wiedzieć z czym powinienem najpierw zgłosić się do mechanika, i o co go prosić, żeby znowu nie było że to GAŹNIKI!! :-) Czyli najpierw ciśnienie, potem czy nie dostaje oleju. Potem zobaczymy co dalej. Na razie dzięki, jeśli to nie pomoże będę szukał dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Specem od modeli RF jest nasz forumowy kolega GREEDO Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
einstein Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Dzięki, nie omieszkam skorzystać z pomocy znawcy :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi