karton87 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) jeśli już na nim latasz i jest OK, to tylko pozazdroscic w singlach nie ma tak pięknie :/ latam latam, juz tydzien przed rozpoczęciem na Jasnej Górze był zrobiony. A nie wiem czemu (pewnie to było przyczyną) mam peknięta obudowę napinacza łańcuszka rorządu. Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez karton87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Spam usunalem. Dr.Artur zaprzyjaznij sie ze slownikiem jez. polskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Adam, ale tak całkiem serio uważasz, że w 80-cio konnym motocyklu da się wyczuć jakiekolwiek różnice w oddawaniu mocy po regulacji zaworów, przy założeniu, że przed regulacją nie były podparte??? PS. Nie usuwaj Pierdzika i Deabilera. Z nimi weselej jest! Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Oczywiscie ze trudniej niz w mojej 40 konnej BSA. Ale ze po wymianie oleju w Subaraku zawsze wydaje mi sie ze lepiej idzie, to musze stwierdzic ze efekt placebo jest dosc potezny :) Rozumiem wysilki Dealera i Pezika dla uatrakcyjnienia mechaniki, ale staramy sie ten dzial trzymac tak blisko meritum jak to mozliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Moc to może nie, ale jak ktoś wyżej pisał "miększej" pracuje. :biggrin: Co to za słowo w ogóle? Tak czy inaczej, ja czasem odczuwam różnice w różnych sprzętach po regulacji zaworów. Przykład - miniony tydzień i B6 `04, z wszytkich zaworów w głowicy 2 były sporo za luźne (0.30), pozostałe sporo za ciasne (poniżej 0.10). Zalecany luz 0.10-0.15/0.18-0.23. Po regulacji było czuć że silnik jakby "miększej" :biggrin: pracował, odrobinkę lepiej reagował na gaz i jakby odrobinkę elastyczniejszy był. Ale i tak klekotał jak przed regulacją. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Placebo to potęga... Ciekawe czy ta "miększa" praca miałaby jakiekolwiek odzwierciedlenie na wykresach z hamowni... Szczerze wątpię. Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.