mongor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Sprawdź jeszcze urządzenie rozruchowe, tzw. ssanie. Może tam tkwi problem zbyt bogatej mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Jesli świece sa ok to może byc cos z zapłonem nie dostaje iskry w odpowiednim momencie i go zalewa.A jeszcze powiedz normalnie sie wkręca na obroty jaki ma V-max przy tych ustawieniach gaźnika?? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) ssanie sprawdzalem i dziala jak powinno chyba. Nawet wyjolem linke od ssania i wsadzilem sam ten cylinderek i dopchalem srubokretem. I dalej to samo. Tak wyglada swieca: http://zapodaj.net/54a4d87cab1c.jpg.html Za kazdym razem po zalaniu czyszcze ja i wypalam palnikiem. A tutaj jest filmik jak ja zalewa (gazu daje bardzo malo): http://www.youtube.com/watch?v=dpiKz9zR87A @nowytzrdt Wczoraj chodzila dobrze. Na 1 wkrecila sie do 13 tyus obr. na 2 tak samo 3 juz nie zdazylem wrzycic. Ciagnela od dolu ladnie zapalala na strzala jak byla ciepla. Jak postala to musialem z ssaniem. A dzis podchodze, zapalam, czekam az sie nagrzeje troche dalem gazu i co? i buuuuuuuu i zgasla. I teraz palic nie chce. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ile to jedzie realnie na 1 i 2 biegu przy 12 tys obrotów?? maksymalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Nie wiem dokladnie ale napewno widzialem 80 na liczniku na 2 biegu przy jakis 12 tys obr. Nie zwracalem na to uwagi, spradzalem tylko czy sie wkreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Odłącz linkę od ssania i zobacz czy nie ubywa oleju ze skrzyni i jaki ma pobór oleju dozownik. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Odlaczylem linke ssania. Dozownik oleju odlaczony. Dziorka w gazniku zaslepiona i mieszanka 1:50, % litrow paliwa i 100ml oleju... zeby nie bylo ze moze za duza mieszanka. I wlasnie tez mnie sastanawia czy nie ciagnie oleju ze skrzyni. Ale nie zauwazylem zeby co ubylo. Jutro spuszcze olej i zobacze czy cos sie poprawilo. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Czyli to wczoraj dobrze chodziła a dzisiaj już nie??hmm może tłok juz do wymiany?Mowiłes że stał może pierścienie sie zapiekły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) ja bym podmienił gaźnik coś z elektryka może być nie tak, te kopcenie na filmiku to na zimno był palony?, jesteś pewien ze dostaje paliwa? cały czas? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Wedlog wskaznika pokazalo ze mial 40 stopni. A co moze byc nie tak z elektryka ? Od czego zaczac ? A gaznika nie mam skad podmienic... A stal gdzies od 2002-03 roku a rocznik to 2000. Jak sie pierscienie zapiekly kiedy chodzila normalnie wyregulowalem nawet ja jakos jezdzilem troche i nagle taka lipa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Na jakiej zasadzie działa tam ssanie? jest przysłonka, czy oddzielna dysza? Tak jak mówi Digidy, podmiana gaźnika, bo naprawdopodoniej w nim znajduje się przyczyna. Jak sprawdzisz olej, to też nie zaszkodzi. A jeszcze takie pytanie (moze głupie) w tym kraniku jest położenie PRI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Kranik jest normalny zwyczajny taki. Ssanie dziala na zasadzie osobnej dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 nie znam się dokładnie na tym jak to jest, ale w tych rocznikach często pada zawór wydechowy i może od tego te objawy? niech się jakis fachowiec wypowie jak działa ten zawór wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 i zapewne przysłania ją jakaś gumowa przepustnica, która lubi sie zawinąć, czy uszkodzić. Przyjrzyj sie temu ssaniu uważniej, jeżeli nie masz skad podmienić gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zaworu nie mam wcale. Mialem ale staly i go wykrecilem. Ssanie dziala na pewno dobrze. I jest z mosiaznej tulejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.