ian3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam Od 4 lat posiadam malaguti grizzly 12 zawsze wszystko grał lecz z niewiadomych przyczyn gdy motor wchodzi na obroty gaśnie . Wyczyściłem gaźnik , oraz sprawdziłem dostarczenie paliwa z baku .Wszystko gra . Raz miał taką fazę i mu minęła ale teraz już tak pozostało . z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam Od 4 lat posiadam malaguti grizzly 12 zawsze wszystko grał lecz z niewiadomych przyczyn gdy motor wchodzi na obroty gaśnie . Wyczyściłem gaźnik , oraz sprawdziłem dostarczenie paliwa z baku .Wszystko gra . Raz miał taką fazę i mu minęła ale teraz już tak pozostało . z góry dzięki za pomoc sprawdź świecę fajkę wygląda jak byś tracił prą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianGPR80 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 sprawdź świecę fajkę wygląda jak byś tracił prą Moze woda w baku??Ja tak mialem w simku i tez strzelal z rury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Mi sie wydaje że do może być prądem z elektryka. Jakiś kabelek gdzieś się przetarł albo izolacja się przetopiła i na wyższych obrotach zaczyna masować. Sprawdź okablowanie. Jeśli to nie pomoże to spróbuj skorzystać gdzieś z lampy stroboskopowej i zobacz czy iskra na wyższych obrotach cały czas jest. P.S: Miałbym taką lampę do sprzedania ale pierw sprawdź całe okablowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Tam jest taki zapłon jak w pocketbike, z tym że produkcji włoskiej firmy IDM. Gaźnik to najprostszy w konstrukcji Dellorto SHA 14 12. Bardziej obwiniałbym zastosowanie mieszanki zbyt bogatej w olej, kiepskiej świecy i nierozgrzanie silnika. W pracy mam na sprzedaż dwa takie zabawki. Ostatnio jak przepalałem to nie chciałem się bawić w czyszczenie gaźnika, zmuszałem silnik do rozgrzania przez ciągłe kręcenie manetką aż do nieprzerwanej pracy silnika. Warto po jakimś czasie sprawdzić stan tłoka, pierścieni (pierwszy typu Dykes) i czy w kanale wydechowym nie ma nagaru. Niestety części do tych silników są dostępne w USA, mimo że producent (Morini Franco Motori) jest z Italii. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.