vin Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Czujny jesteś. GDZIE I ZA ILE PRZERABIAŁEŚ FLl GĘ? sorry za duże litery. Po czym poznać ten szerszy wahacz? może jakiś parametr od lewej do prawej np. po wewnętrznej lub zewnętrznej- muszę to sprawdzić.Zapodaj foty Twojego moto i kilka ze zbliżeniem tych szczegółów, o których rozmawiamy- oczywiście jak możesz.iCzy to,że sam robiłeś felę znaczy, że sam czy zlecałeś warsztatowi?Za wszelkie info Serdeczne Dzięki.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thorn Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Po czym poznać ten szerszy wahacz? może jakiś parametr od lewej do prawej np. po wewnętrznej lub zewnętrznej- muszę to sprawdzić.nie powiem teraz po czym , bo nie pamiętam gdzie to czytałem ale coś takiego miało miejsce o ile pamiętam w motocyklu z 2004 roku.Czy to,że sam robiłeś felę znaczy, że sam czy zlecałeś warsztatowi? hmm- projekt, nadzór i ręczna robota to ja, ale mam do dyspozycji tokarza i spawacza których znam od dziecka.zdjęcia po urlopie wstawię (po 12.09)PozdrawiamAdrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Super. Zyczę udanego urlopu. Takie znajomości to skarb.Za ile mogliby przerobić felgę. Może bym się skusił-strasznie mnie korci ten tylny kapeć.Sprawa widelca nieaktualna bo ja mam kawę vn1500 z 2003 roku więc raczej taki widelec w początkowej fazie produkcji modelu to wykluczone.Pozdrawiam Ryszard.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 czekamy na foty Thorn jeżeli wypoczołeś po urlopiepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thorn Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) Witam, zapomniałem o fotkach, zaraz na szybko coś poszukam co jest na tym kompie i wkleję Edytowane 23 Września 2012 przez Thorn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Noooo Kolego... Moto jest piękne. Wrzuć jeszcze kilka fot bo tylko to pierwsze z kotkiem mówi bardzo wiele.To styl do którego zmierzam .Bardzo konsekwentnie poszedłeś w czerń, efekt jest super i to tylne koło...Chyba nie dam Ci spokoju w sprawie kontaktu z Twoimi fachowcami.Gratuluję i czekam na następne kilka zdjęć z każdej strony.( dobre uczynki się mszczą) i teraz nie masz spokoju ale myślę, że znajdziesz czas by pochwalić się swoim dziełem.Pozdrawiam Ryszard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 A co z ewentualną robotą tylnej felgi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Czy ktoś z Was miał kłopoty z dwójką w skrzyni biegów?U nie przy mocniejszym dodaniu gazu po prostu wyskakuje.Szlag mnie trafia. Proszę o rade co z tym robić?Pozdrawiam.Oczywiście chodzi o Kawasaki vn150 0Mean Streak. rok2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 odswieze troche , jak tak z tym drugim biegiem?naprawione ? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Jeszcze nie- niestety:(szukam dobrego i niedrogiego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 mam kolege , naprawia motocykle w firmie motocyklowej , jaby co to mam namiar , doobry jest Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Myślę, że nr tel. to nie krypto reklama. Więc jeżeli możesz to Bardzo Proszę.Za pomoc z góry Serdecznie Dziękuję.Pozdrawiam.PS: Tak na marginesie, jakiekolwiek nadzieje na tym forum na korespondencję związaną z pomocą, podpowiedzią i radzeniem uznałem zajeżeli nie stracone to złudne...Tym bardziej miło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 to zagladnij jeszcze do skrzynki po pw ci wyslalem :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypko998 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam.Mam pytanie a mianowicie chodzi o odme z cylindrów która jest łączona zaworem pod zbiornikiem czy jest ona konieczna skoro jest druga mniej skomplikowana prowadząca jednym przewodem i domyślam sie że tak samo odpręża skrzynie korbową. Słyszałem że tą z zaworem montrowano do wersji amerykańskiej bo na tamten rynek jest wymagana. W związku z tym mam pytanie czy ktoś może zaślepiał oba wyloty na cylindrach czy lepiej tego nie robić ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thorn Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 PS: Tak na marginesie, jakiekolwiek nadzieje na tym forum na korespondencję związaną z pomocą, podpowiedzią i radzeniem uznałem zajeżeli nie stracone to złudne...Tym bardziej miło:) Hej, ja praktycznie mało przeglądam fora i jestem tu sporadycznie. Co do Twojej skrzyni będzie to albo jakaś pierdoła, może tryba, może pamiętnik- nie rozbierając skrzyni nic nie będzie wiadomo. Szukaj mechanika z twojej okolicy i do roboty. :) Jeżeli interesuje Cię przeróbka koła to daj znać na priw wyjaśnię co i jak. Pozdrawiam Witam.Mam pytanie a mianowicie chodzi o odme z cylindrów która jest łączona zaworem pod zbiornikiem czy jest ona konieczna skoro jest druga mniej skomplikowana prowadząca jednym przewodem i domyślam sie że tak samo odpręża skrzynie korbową. Słyszałem że tą z zaworem montrowano do wersji amerykańskiej bo na tamten rynek jest wymagana. W związku z tym mam pytanie czy ktoś może zaślepiał oba wyloty na cylindrach czy lepiej tego nie robić ? Pozdrawiam. tu chyba znajdziesz odpowiedź na Twoje pytaniehttp://www.gadgetjq.com/rv_removal.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.