Szymon_R6 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Tak jak w temacie posiadam tłumik wraz z częścią wylotową z Exup'a. Tłumik w idealnym stanie bez rys, jest to model dedykowany do Fazera 1000 Scorpion Titanum Ovalny. Kaupiłem Fazera z małym przebiegiem z takim właśnie tłumikiem ma ładny gang nie jest przesadnie głośny jednak chcę się zamienić na tłumik oryginalny w dobrym stanie, gdyż nie jestem zwolennikiem sportowych wydechów. Taki wydech na allegro kosztuje ok 890zł nie chcę go sprzedawać bo nie wiem czy znajdę ładny tłumik w oryginale, więc jeśli ktoś jest zainteresowany wymianą lub chciałby by podesłać mu jakieś fotki proszę o kontakt na adres [email protected], jeśli ktoś chciałby posłuchać ewentualnie wymienić się mieszkam 60km od Warszawy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 pochwal się tym fazerem co to za maszyna, skąd kupiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Czarek zapomniałem dodać, że ogłoszenie jest napisane w imieniu mojego kolegi który właśnie stał się posiadaczem Fazera 1000;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 spoko, ale nie wiesz co i jak i skąd? bo interesuje mnie to bo sam od dłuższego czasu śledzę ogłoszenia fazerów litrowych bo chce zakupić i ciekawi mnie po prostu który to o ile był w ogłoszeniach może mi coś sprzątną sprzed nosa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Nie pamiętam skąd, ale wiem, że jest to model USA FZ1 czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 już wiem co to za moto ze świdnika, z małym przebiegiem na blacie bo miał chyba ze 14 tys na kilometry, moto oglądałem ładne, ale przebieg chyba większy łańcuch nie w najlepszej formie i klocków po takim przebiegu więcej by było o ile są w ogóle oryginalne tzn pierwsze ogólnie oki ale dla mnie było trochę za drogo jak na ten rok bo to był 2001 no i w wersji USA jeśli to nie tajemnica to na ile kumpel zszedł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Zgadza się...kolega jest zadowolony i uważa, że przebieg jest autentyczny. 12700zł jeżeli się nie mylę...z tego co wiem to opony są do wymiany na wczoraj-Diablo Strada już w drodze;] Jeżeli chodzi o FZS-y to współczuję bo tych motocykli na allegro jest parę sztuk. Natomiast kiedy trafia się świeża sztuka w jakiś sensownych cenach po krótkim czasie zostaje sprzedana.Powodzenia w poszukiwaniach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 co do autentyczności przebiegu wg mnie jest absolutnie nie realny, ale nie o tym temat życzę kumplowi żeby mu się maszynka dobrze sprawowała, co do poszukiwań to rzeczywiście ciężko z tymi fzs ale szukaj aż znajdziesz, nie śpieszy mi się to już nie takie ciśnienie jak kiedyś a pogoda teraz jeszcze nie nastraja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 klocków po takim przebiegu więcej by było o ile są w ogóle oryginalne tzn pierwsze Oryginalne klocki wytrzymaly jakies 18 tysi km, wiec po 14 maja prawo słabo wyglądać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 nie twierdzę że nie, na oryginalnych niektórzy robią dużo większe przebiegi, ale o ile te są orginalne :smile: to raz a drugi nie wiem czy pociągnęły by do Twojego przebiegu wątpię wiele do życzenia pozostawia stan napędu no chyba że był gumowany przez ten cały przebieg no i roczny przebieg wychodzi lekko ponad 1500 km, takie rzeczy się zdarzają, ale tylko w erze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ja też nie wierze w tego typu przebiegi. Nowy motocykl musi zapiep**ać żeby na siebie zarobić. Przez pierwsze 3-4 lata robi 30 000km. Natomiast czasem zdarza się tak, że ktoś kupił i mało jeździł. Natomiast faktem jest, że ma książki serwisowe z wpisami. To już może w pewnym sensie o czymś świadczyć. Pomimo tych wszystkich problemów ważne jest to, że będzie to litrowa Yamaha- a to już jest dobre;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ta zamiana nadal aktualna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieluko Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Wiatam. Na początek chciałbym podziękować Szymonowi za zamieszczenie ogłoszenia, które niestety jest już nieaktualne. Co do debaty na temat przebiegu wypowiem się tak: na żadnej śrubie oprócz korku zlewowego oleju nie widać śladów kluczy, opona z przodu siedzi od nowości, nie słychać szumu kosza sprzęgłowego, który z doświadczenia znajomych staje się słyszalny po 20tys. km, łańcuszek rozrządu nie klepie, regulacja naciągu sprzęgła- przy silniku nie ruszana, przy klamce- naciągnięta może o 4 obroty, gumy na setach- brak zużycia ( w poprzednim motocyklu miał niby 38 tyś ten element był bardzo starty. Z doświadczenia też bardzo sceptycznie podchodzę to "stanów licznika", ale w tym przypadku nie mam nic do zarzucenia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 a co powiesz o napędzie i klockach ? mnie w tym motocyklu jeszcze niepokoiły naklejki na czasze miałem wątpliwości co do ich oryginalności, ale moto pyzatym bez zarzutu, niech Ci się dobrze sprawuje, ale nie wiem czemu chciałeś zamienić się na wydech ten brzmiał pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieluko Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Co do wydechu to nigdy nie byłem zwolennikiem sportowych kominów dopóki...nie pojeździłem z nim trochę ;]. Co do klocków tył jest naprawdę mało zużyty, z przodu też jest tego sporo. Napęd: nie wiem jak go sprawdzałeś- odciągałeś ogniwa od zębatki?, naciąg czy masz jakieś inne kryteria? To podpowiedz ;]. Ogniwa nigdzie nie są zblokowane wracają po wygięciu do pozycji równoległej, zębatka nie ma zakrzywionych zębów, a zdawczej nie widziałem. Naklejka na czachę jest taka jaka wychodziła na rynek USA http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...zs1000%2001.htm PS A kiedy go oglądałeś? I napisz czy jeszcze szukasz Fazera 1000, bo w okolicach Warszawy mogę Ci coś obejrzeć wstępnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.