Hipolit Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Hipolit, przeczytaj ku*wa cały temat banghead.gif Dobra rada. Vector przeczytałem ku*wa cały temat :banghead: Dzięki za rade... A co do twojego problemu Wladimirec to proponowałbym zdjąć zbiornik z motocykla i zrobić tak by silnik był jak najbardziej odsłonięty, umyć go w okolicach wycieku, podłączyć jakiś zastępczy zbiornik i odpalić czekając na pojawienie się wycieku. Ja tak lokalizowałem ewentualne wycieki w swoich poprzednich motocyklach. To jedyna rada którą mógłbym ci dać, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Nie wierze wlasnym oczom ze ten temat ma 2 strony. Hipolit, wierz mi ze te uszczelki bardzo wolno sie zuzywaja i spokojnie mozna zalozyc stara. Fabrycznie na rogach i w zakolach wzmacniane sa silikonem. Wladimirec, najbardziej prawdopodobne ze stamtad kapie wiec sprawdz to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Jeśli uszczelka ma pęknięcia albo podejrzewasz że ma 'mikropęknięcia' to wywal ją do śmieci albo zrób sobie z niej proce i kup nową. Żeby ktoś nie myślał że nie czytałem poprzednich wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.