Skocz do zawartości

Luzy zaworowe


Korba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć rusmani, co to może być za przyczyna, że silnik (Dniepr) na prawym cylindrze dostaje sam z siebie luzów na zaworach co 100km mniej wiecej?? Na lewym garze raz ustawiłem i trzyma, a na prawym na 500km przejechanych juz 4 razy ustawiałem, bo jadę i zaczyna klepać, zdejmuje dekiel a z miseczki pomiędzy zaworem a dzwigienką na trzonku zaworu ssącego zrobiły się dwie części- oddzielnie obrączka i kółko. WIęc miseczka wypadła. Wstawiłem nową, wyregulowałem, ale zawory znów się rozklekotały za niedługo i zrobiło się to samo z miseczką na wydechowym. Silnik chodzi super, jest w ok stanie, śruby regulacji luzów też są w porządku i nie mówcie mi, że śruby regulacyjne za słabo kontruje, zły luz ustawiam, czy inne banały, bo nie jestem w tym całkiem zielony.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz zwalone gwinty na dzwigiekach zaworowych.Spróbuj zrobić sobie taka wąską nakretke żeby zakrecic te śróby regulacyjne z 2 stron żeby nie miał możliwośi ruchu.kurde w ruskich sprzetach wszystko jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem.

Silnik był rozkręcany. Wymieniane były ( nie pamiętam dobrze ) laski popychaczy na nowe chyba w prawym cylindrze. Czapeczki na zaworach także były nowe.

Może być taka sprawa że po prostu nowe laski są z lichego materiału. Albo się jeszcze nie dotarły właściwie. To samo z czapeczkami.

Możesz jesz jeszcze dociągnąć szpilki głowicy bo powinno się je dociągnąć po jakimś czasie po montażu silnika.

Luzy ustawia się na zimno , koło zamachowe na znak GMP i ustawiasz luzy 0,07 mm zarówno na ssącym i wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Luzy zaworowe ustawiam tak jak mówisz, gwinty na śrubach regulacyjnych są ok, głowice też już dokręcałem. Może jak jeszcze trochę poganiam i się to wszystko uklepie i ułoży to bedzie ok. Narazie niewiele jeżdżę, bo z czasem cienko. Pozdrawiam.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy ustawia się na zimno , koło zamachowe na znak GMP i ustawiasz luzy 0,07 mm zarówno na ssącym i wydechowym.

 

Jędruś, a czy 0.07 to nie za mało na Dniepra :?:

 

u nas i ustawiają 0.08 ssące i 0.12 wydechy

 

 

Takie luzy zaleca instrukcja. I i tak jak nawet na zero ustawisz zaraz się luzy zrobią

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...