Korba Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Cześć rusmani, co to może być za przyczyna, że silnik (Dniepr) na prawym cylindrze dostaje sam z siebie luzów na zaworach co 100km mniej wiecej?? Na lewym garze raz ustawiłem i trzyma, a na prawym na 500km przejechanych juz 4 razy ustawiałem, bo jadę i zaczyna klepać, zdejmuje dekiel a z miseczki pomiędzy zaworem a dzwigienką na trzonku zaworu ssącego zrobiły się dwie części- oddzielnie obrączka i kółko. WIęc miseczka wypadła. Wstawiłem nową, wyregulowałem, ale zawory znów się rozklekotały za niedługo i zrobiło się to samo z miseczką na wydechowym. Silnik chodzi super, jest w ok stanie, śruby regulacji luzów też są w porządku i nie mówcie mi, że śruby regulacyjne za słabo kontruje, zły luz ustawiam, czy inne banały, bo nie jestem w tym całkiem zielony. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Chyba masz zwalone gwinty na dzwigiekach zaworowych.Spróbuj zrobić sobie taka wąską nakretke żeby zakrecic te śróby regulacyjne z 2 stron żeby nie miał możliwośi ruchu.kurde w ruskich sprzetach wszystko jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Czołem.Silnik był rozkręcany. Wymieniane były ( nie pamiętam dobrze ) laski popychaczy na nowe chyba w prawym cylindrze. Czapeczki na zaworach także były nowe.Może być taka sprawa że po prostu nowe laski są z lichego materiału. Albo się jeszcze nie dotarły właściwie. To samo z czapeczkami.Możesz jesz jeszcze dociągnąć szpilki głowicy bo powinno się je dociągnąć po jakimś czasie po montażu silnika.Luzy ustawia się na zimno , koło zamachowe na znak GMP i ustawiasz luzy 0,07 mm zarówno na ssącym i wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Dzięki. Luzy zaworowe ustawiam tak jak mówisz, gwinty na śrubach regulacyjnych są ok, głowice też już dokręcałem. Może jak jeszcze trochę poganiam i się to wszystko uklepie i ułoży to bedzie ok. Narazie niewiele jeżdżę, bo z czasem cienko. Pozdrawiam. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Luzy ustawia się na zimno , koło zamachowe na znak GMP i ustawiasz luzy 0,07 mm zarówno na ssącym i wydechowym. Jędruś, a czy 0.07 to nie za mało na Dniepra :?: u nas i ustawiają 0.08 ssące i 0.12 wydechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Luzy ustawia się na zimno , koło zamachowe na znak GMP i ustawiasz luzy 0,07 mm zarówno na ssącym i wydechowym. Jędruś, a czy 0.07 to nie za mało na Dniepra :?: u nas i ustawiają 0.08 ssące i 0.12 wydechy Takie luzy zaleca instrukcja. I i tak jak nawet na zero ustawisz zaraz się luzy zrobią :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 No, nareszcie sie zawory ustabilizowały. przejechałem ponad 200km i jak ustawiłem tak jest. Widać musiało się ułożyć jak trzeba. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.