Korba Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Cześć rusmani, co to może być za przyczyna, że silnik (Dniepr) na prawym cylindrze dostaje sam z siebie luzów na zaworach co 100km mniej wiecej?? Na lewym garze raz ustawiłem i trzyma, a na prawym na 500km przejechanych juz 4 razy ustawiałem, bo jadę i zaczyna klepać, zdejmuje dekiel a z miseczki pomiędzy zaworem a dzwigienką na trzonku zaworu ssącego zrobiły się dwie części- oddzielnie obrączka i kółko. WIęc miseczka wypadła. Wstawiłem nową, wyregulowałem, ale zawory znów się rozklekotały za niedługo i zrobiło się to samo z miseczką na wydechowym. Silnik chodzi super, jest w ok stanie, śruby regulacji luzów też są w porządku i nie mówcie mi, że śruby regulacyjne za słabo kontruje, zły luz ustawiam, czy inne banały, bo nie jestem w tym całkiem zielony. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Chyba masz zwalone gwinty na dzwigiekach zaworowych.Spróbuj zrobić sobie taka wąską nakretke żeby zakrecic te śróby regulacyjne z 2 stron żeby nie miał możliwośi ruchu.kurde w ruskich sprzetach wszystko jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Czołem.Silnik był rozkręcany. Wymieniane były ( nie pamiętam dobrze ) laski popychaczy na nowe chyba w prawym cylindrze. Czapeczki na zaworach także były nowe.Może być taka sprawa że po prostu nowe laski są z lichego materiału. Albo się jeszcze nie dotarły właściwie. To samo z czapeczkami.Możesz jesz jeszcze dociągnąć szpilki głowicy bo powinno się je dociągnąć po jakimś czasie po montażu silnika.Luzy ustawia się na zimno , koło zamachowe na znak GMP i ustawiasz luzy 0,07 mm zarówno na ssącym i wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...