Gość Visuz Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Po zimie zauważyłem, że przy końcowym i gwałtownym dohamowywaniu przed skrzyżowaniem (przód lekko nurkuje) kiedy już wciskam sprzęgło i silnik pracuje na jałowych to znacznie zmniejsza on swoje obroty często przy tym gasnąc. Jeśli nie zgaśnie to po 2-3 sekundach gdy już stoję nieruchomo odzyskuje normalne jałowe obroty. Podczas ostatniej przejażdżki pod koniec musiałem wręcz lekko go podkręcać przy zatrzymywaniu się. Przypuszczam i mam nadzieję, że to tylko kwestia regulacji. Co może być przyczyną? (Trampek z 96) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Czyszczenie i regulacja gaznikow na dzien dobry. W jakim stanie sa swiece, przewody :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 U mnie pomogła wymiana filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bor Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Czyszczenie gażników, świeża bena i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 U mnie pomogła wymiana filtra powietrza. W przypadku brudnego filtra silnik pracowalby jak na ssaniu, czyli na bogatszej mieszance i wyzszych obrotach i moglby nie wkrecac sie w pelni na obroty i byc slabawy w gornym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Właśnie na skrzyżowaniach przy puszczeniu gazu obroty schodziły poniżej 1000 z tendencją do zgaśnięcia silnika. Przy jeździe i wciśniętym gazie nie odczuwalne. Przyczyna zapchania filtra pow. po 3 tkm od wymiany - jazda szutrową drogą w tumanach kurzu, zwłaszcza za innym pojazdem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alfa164 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 W przypadku brudnego filtra silnik pracowalby jak na ssaniu, czyli na bogatszej mieszance i wyzszych obrotach i moglby nie wkrecac sie w pelni na obroty i byc slabawy w gornym zakresie. A także gasnąć. Mieć objawy jak wyżej. Bo po prostu, zalewałoby świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Sprawdz poziom paliwa w komorach plywakowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Dobra, powiedz jak przygotowales moto do zimy i wsio bedzie jasne :bigrazz: Gaslby przede wszystkim gdyby byl rozgrzany, ale to musialby miec ostro filtr zapchany :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 No więc przez zimę był raz na dwa tygodnie odpalany i przeganiany po garażu aż do zagrzania silnika. Faktycznie dawno nie zaglądałem już do filtra powietrza, a i na sprawdzenie luzów zaworków już najwyższy czas. Muszę dać go do serwisu na regulacje i czyszczenia gaziorów. Tylko że serwisów w Krakowie tyle co kot napłakał, a jak jest w miarę dobry to tygodniami się w kolejce czeka. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) No więc przez zimę był raz na dwa tygodnie odpalany i przeganiany po garażu aż do zagrzania silnika. Faktycznie dawno nie zaglądałem już do filtra powietrza, a i na sprawdzenie luzów zaworków już najwyższy czas. Muszę dać go do serwisu na regulacje i czyszczenia gaziorów. Tylko że serwisów w Krakowie tyle co kot napłakał, a jak jest w miarę dobry to tygodniami się w kolejce czeka. :banghead: To wstawiaj szybko, bo juz tlok w serwisach zaczyna sie robic. Ja na ssaniu mam podobny objaw - przy roznych poziomach paliwa w komorze plywakowej roznie to bywalo. Edytowane 3 Marca 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.