Skocz do zawartości

Kask Schuberth C3


Rekomendowane odpowiedzi

Mam go razem z dedykowanym zestawem BT.

Z telefonem działa super... Muzę gra fajnie...

Obsługa też fajna...

 

Świetnie się paruje ze Scalami... Zasięg max 300-400m...

 

Jedyny i DUUUŻY minus to radio FM.

Anteny to chyba tam zapomnieli wrzucić... ;)

Gubi stację nawet w centrach miast ;)

A na trasie jak sygnał słabszy to jest tylko fajny szum stereo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dziś pierwsza jazda w nowym orzeszku :-) Jest naprawdę cichy i wygodny (mam nadzieję, że i bezpieczny:-) POLECAM!!! Wart jest swojej ceny :buttrock:

 

Teraz trzeba zakupić tylko Intercom do kasków Schuberth C3 i w trasę :icon_mrgreen: (Dlaczego on jest taki drogi... :banghead:)

Edytowane przez przemek3578
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja mam 4 miesiace i wcale nie jestem zadowolony z C-3.Przereklamowany!Wcale nie jest taki cichy.Szyba nie dolega po bokach do uszczelki,powodujac huk.(Nie ma regulacji,zeby ja dociagnac).Blenda zamontowana niesymetrycznie.Bardzo wrazliwy na zarysowania.Deszcz-masakra,woda rozpylana po twarzy.Wentylacja na gorze kasku chlodzi tylko czubek glowy,reszta sie gotuje.Po uchyleniu dolnej wentylacji,huk sie wzmaga i to znacznie.Jest jeszcze kilka drobiazgow,ale dam na luz.Za ta kaske liczylem na cos wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakim kasku wcześniej jeździłeś ale wg mnie C3 jest całkiem dobra - ja wcześniej miałem nolana - u mnie szyba idealnie dolega do uszczelki i nie odczuwam jakiegoś hałasu tak jak to Ty opisałeś. Teraz dokupiłem intercom i jestem bardzo zadowolony. No może jedna sprawa mnie denerwuję - radio właściwie nie działa bo ciągle gubi stacje - ale poza tym jest ok. Może powinieneś zareklamować swojego schubertha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo kask musi być dopasowany i do motocykla i do jeźdzca.

Mam C3. Na CBR1000F nie mam uwag, na XT600Z nie mam uwag a na Majesty 250 nie nadaje się do jazdy (hałas potworny).

Efektów typu niedopasowana wentylacja, rozbryzgi wody, parujące szybki itp nie zauważam. W szczególności od daty zakupu kominiarki termoaktywnej nie mam powodów do krytykowania tego kasku.

Muszę się natomaistr zgodzić z tym, że zarówno wizjer jak i pinlock są baaardzo wrazliwe na zarysowania.

http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he ... ja swego Szubrawca, co prawda C2, sprzedałem po trzech miesiącach za pół ceny.

Nie mówię że był zły. Był niekompatybilny ze mną :icon_mrgreen:

 

Znam to :biggrin: chcialem shoeia multitec,niestety ten sam efekt.

Znowu C3 pasuje mi jak ulal dlatego go kupilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kask jest ok. ale wkurza mnie zapięcie uwiera w szyje(w shoei j-wing zapięcie dużo wygodniejsze) radio w dedykowanym zestawie faktycznie poza miastem nie działa, i najważniejsze ciężko jest mi upchnąć mikrofon jak nie uwiera w polik to w brodę, jak sobie z tym radzicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze... Takiego problemu z mikrofonem nie mam. Przykladam do pyska i zamykam szczene. A potem paluchem przez wizjer "przyklejam" go do szczeny kasku.

I czasami tylko lekko smyra mnie w wargi gąbka...

Nic wiecej nie uwiera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja po pierwszej jeździe troszkę się zraziłem tak polecanym C3.

Może mi poradzicie co z tym zrobić??

Przy temp. 3st cała szybka łącznie z pinlokiem paruje się przy jeździe z prędkością nawet 100km/h, pomaga jedynie otwarcie przedniej wentylacji na szczęce, ale przy takiej temp to zimno się w środku robi.

Dodatkowy problem to to że od spodu po jednej stronie szybka zaparowuje się pod pinlockiem, czyli ten silikon jest tam nieszczelny, jak to naprawić, ktoś zdejmował już to ustrojstwo i montował ponownie, wiem ze są tam dzyndzle z mimośrodem ale nie chciałbym tego upierniczyć.

Do tego wszystkiego chyba mam coś nie tak z tym dzyndzlem co zatrzaskuje wizjer, bo mi udaje się go zamknąć bez żadnych problemów jedną ręką i to całkiem lekko, a widziałem w sklepie jak mierzyłem inny to trzeba było dwoma łapkami żeby dzyndzel wskoczył na swoje miejsce.

Przez to u mnie może być głośniej, bo ciszy jak opisujecie to tam za bardzo nie ma.

Mam od początku zamontowanego intercoma i z rozmowami przez telefon podczas jazdy mam problem, mnie słyszą idealnie ale ja muszę się dobrze wsłuchiwać żeby zrozumieć, a głos mam na fulla.

Ogólnie jestem zadowolony, ale chyba trzeba troszkę go podreperować.

No i teraz taka ciekawostka:

Czy pod wpływem zimna ten kask robi się ciaśniejszy??

Bo mój tak jak był dopasowany, lekko w środku go ugniatałem żeby nie cisnął mnie w pewnych miejscach, tak po dzisiejszej zimnej wyprawie ok 70km pod koniec zaczął mnie uwierać tak jak na początku gdy nie był dopasowany.

Edytowane przez teodor2424
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakimśtam przebiegu może cisnąć, ale to raczej dlatego że głowa puchnie :).

 

Wizjer i pinlock to duża wada tego kasku, niestety nieszczelna uszczelka pinlocka to norma. Jest na to rada:

- wyjmujesz szybę i po lekkim "wyprostowaniu" delikatnie wyciągasz pinlocka

- wypychasz piny (niestety nie ma mowy o obróceniu ich bez wyjmowania, uwaga - siedzą bardzo ciasno)

- wkładasz je tak, by napinały pinlock mocniej niż wcześniej (najlepiej w maksymalnym położeniu, wtedy szyba sama z siebie nie powinna się rozregulować). Jednokrotna poprawka nie powinna uszkodzić pinów i po tej operacji musi być lepiej.

 

Jeśli to nie pomoże, to oddaj na reklamację z wyraźnym żądaniem wymiany całego wizjera i pinlocka (!).

 

Co do zatrzasku - to prawdopodobnie wynika z ustawienia mocowań szyby, ale to już trudniej zrobić prywatnie. Daj to temu, u kogo kupowałeś to cofnie mocowania i szyba zbliży się do skorupy. Jak nie pomoże to też tylko reklamacja.

 

Na pociechę powiem Ci, że nie jesteś sam z tym problemem, poczytaj np. na forum ADVRider.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pinem sobie już poradziłem, dolega ładnie na całym obwodzie, a do przekręcenia tego kołka z mimośrodem nie musiałem wyjmować tego pinlocka tylko delikatnie rozciągnąć całą szybkę i wycisnąć kołek i lekko obrócić dobrze ściskając paznokciami.

Po tym zabiegu szybka już nie paruje w ogóle.

Ale dalej zastanawiam się na regulacją całej szyby i przesunięciu mocowań ku tyłowi co by bardziej ją dociągało do uszczelki i zaczepu. Jak myślicie zabierać się za to samemu? Mam zdolności manualne więc nie boją się tej operacji, tylko chciałbym wiedzieć czy nie ma tam jakiś udziwnieni w postaci dziwnych śrubek czy coś w tym stylu, i na co uważać i właściwie jak to zrobić??

Regulował ktoś to samemu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to Schuberth C3 Nie ma mechanizmu regulacji szyby. Jeśli Wizjer jest nieszczelny warto udać się do Dealera u którego kask był kupiony i zgłosić usterkę - Idę o zakład że wymiana mechanizmów na nowe zlikwiduje problem.

Pozdrawiam

Krzysiek

Megula XVMDC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...