Spili Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Mam go razem z dedykowanym zestawem BT. Z telefonem działa super... Muzę gra fajnie... Obsługa też fajna... Świetnie się paruje ze Scalami... Zasięg max 300-400m... Jedyny i DUUUŻY minus to radio FM. Anteny to chyba tam zapomnieli wrzucić... ;) Gubi stację nawet w centrach miast ;) A na trasie jak sygnał słabszy to jest tylko fajny szum stereo ;) Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Właśnie stałem się posiadaczem C3 - opiszę jak troszkę pośmigam :-) Narazie mogę tylko powiedzieć,że jest starannie wykonany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 (edytowane) Dziś pierwsza jazda w nowym orzeszku :-) Jest naprawdę cichy i wygodny (mam nadzieję, że i bezpieczny:-) POLECAM!!! Wart jest swojej ceny :buttrock: Teraz trzeba zakupić tylko Intercom do kasków Schuberth C3 i w trasę :icon_mrgreen: (Dlaczego on jest taki drogi... :banghead:) Edytowane 5 Lipca 2011 przez przemek3578 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 A ja mam 4 miesiace i wcale nie jestem zadowolony z C-3.Przereklamowany!Wcale nie jest taki cichy.Szyba nie dolega po bokach do uszczelki,powodujac huk.(Nie ma regulacji,zeby ja dociagnac).Blenda zamontowana niesymetrycznie.Bardzo wrazliwy na zarysowania.Deszcz-masakra,woda rozpylana po twarzy.Wentylacja na gorze kasku chlodzi tylko czubek glowy,reszta sie gotuje.Po uchyleniu dolnej wentylacji,huk sie wzmaga i to znacznie.Jest jeszcze kilka drobiazgow,ale dam na luz.Za ta kaske liczylem na cos wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Nie wiem w jakim kasku wcześniej jeździłeś ale wg mnie C3 jest całkiem dobra - ja wcześniej miałem nolana - u mnie szyba idealnie dolega do uszczelki i nie odczuwam jakiegoś hałasu tak jak to Ty opisałeś. Teraz dokupiłem intercom i jestem bardzo zadowolony. No może jedna sprawa mnie denerwuję - radio właściwie nie działa bo ciągle gubi stacje - ale poza tym jest ok. Może powinieneś zareklamować swojego schubertha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 He he ... ja swego Szubrawca, co prawda C2, sprzedałem po trzech miesiącach za pół ceny.Nie mówię że był zły. Był niekompatybilny ze mną :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Bo kask musi być dopasowany i do motocykla i do jeźdzca.Mam C3. Na CBR1000F nie mam uwag, na XT600Z nie mam uwag a na Majesty 250 nie nadaje się do jazdy (hałas potworny).Efektów typu niedopasowana wentylacja, rozbryzgi wody, parujące szybki itp nie zauważam. W szczególności od daty zakupu kominiarki termoaktywnej nie mam powodów do krytykowania tego kasku.Muszę się natomaistr zgodzić z tym, że zarówno wizjer jak i pinlock są baaardzo wrazliwe na zarysowania. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptyss Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 jaka jest roznica miedzy c2 a c3 oprocz bajerow takich jak radio bezprzewodowe polonczenie z telefonm, no i cena . jak wykonczenie i inne ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 He he ... ja swego Szubrawca, co prawda C2, sprzedałem po trzech miesiącach za pół ceny.Nie mówię że był zły. Był niekompatybilny ze mną :icon_mrgreen: Znam to :biggrin: chcialem shoeia multitec,niestety ten sam efekt.Znowu C3 pasuje mi jak ulal dlatego go kupilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piome Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Ogólnie kask jest ok. ale wkurza mnie zapięcie uwiera w szyje(w shoei j-wing zapięcie dużo wygodniejsze) radio w dedykowanym zestawie faktycznie poza miastem nie działa, i najważniejsze ciężko jest mi upchnąć mikrofon jak nie uwiera w polik to w brodę, jak sobie z tym radzicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Kurcze... Takiego problemu z mikrofonem nie mam. Przykladam do pyska i zamykam szczene. A potem paluchem przez wizjer "przyklejam" go do szczeny kasku.I czasami tylko lekko smyra mnie w wargi gąbka... Nic wiecej nie uwiera... Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Ja po pierwszej jeździe troszkę się zraziłem tak polecanym C3.Może mi poradzicie co z tym zrobić??Przy temp. 3st cała szybka łącznie z pinlokiem paruje się przy jeździe z prędkością nawet 100km/h, pomaga jedynie otwarcie przedniej wentylacji na szczęce, ale przy takiej temp to zimno się w środku robi.Dodatkowy problem to to że od spodu po jednej stronie szybka zaparowuje się pod pinlockiem, czyli ten silikon jest tam nieszczelny, jak to naprawić, ktoś zdejmował już to ustrojstwo i montował ponownie, wiem ze są tam dzyndzle z mimośrodem ale nie chciałbym tego upierniczyć. Do tego wszystkiego chyba mam coś nie tak z tym dzyndzlem co zatrzaskuje wizjer, bo mi udaje się go zamknąć bez żadnych problemów jedną ręką i to całkiem lekko, a widziałem w sklepie jak mierzyłem inny to trzeba było dwoma łapkami żeby dzyndzel wskoczył na swoje miejsce.Przez to u mnie może być głośniej, bo ciszy jak opisujecie to tam za bardzo nie ma.Mam od początku zamontowanego intercoma i z rozmowami przez telefon podczas jazdy mam problem, mnie słyszą idealnie ale ja muszę się dobrze wsłuchiwać żeby zrozumieć, a głos mam na fulla. Ogólnie jestem zadowolony, ale chyba trzeba troszkę go podreperować.No i teraz taka ciekawostka:Czy pod wpływem zimna ten kask robi się ciaśniejszy??Bo mój tak jak był dopasowany, lekko w środku go ugniatałem żeby nie cisnął mnie w pewnych miejscach, tak po dzisiejszej zimnej wyprawie ok 70km pod koniec zaczął mnie uwierać tak jak na początku gdy nie był dopasowany. Edytowane 12 Grudnia 2011 przez teodor2424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Po jakimśtam przebiegu może cisnąć, ale to raczej dlatego że głowa puchnie :). Wizjer i pinlock to duża wada tego kasku, niestety nieszczelna uszczelka pinlocka to norma. Jest na to rada:- wyjmujesz szybę i po lekkim "wyprostowaniu" delikatnie wyciągasz pinlocka- wypychasz piny (niestety nie ma mowy o obróceniu ich bez wyjmowania, uwaga - siedzą bardzo ciasno)- wkładasz je tak, by napinały pinlock mocniej niż wcześniej (najlepiej w maksymalnym położeniu, wtedy szyba sama z siebie nie powinna się rozregulować). Jednokrotna poprawka nie powinna uszkodzić pinów i po tej operacji musi być lepiej. Jeśli to nie pomoże, to oddaj na reklamację z wyraźnym żądaniem wymiany całego wizjera i pinlocka (!). Co do zatrzasku - to prawdopodobnie wynika z ustawienia mocowań szyby, ale to już trudniej zrobić prywatnie. Daj to temu, u kogo kupowałeś to cofnie mocowania i szyba zbliży się do skorupy. Jak nie pomoże to też tylko reklamacja. Na pociechę powiem Ci, że nie jesteś sam z tym problemem, poczytaj np. na forum ADVRider. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teodor2424 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Z pinem sobie już poradziłem, dolega ładnie na całym obwodzie, a do przekręcenia tego kołka z mimośrodem nie musiałem wyjmować tego pinlocka tylko delikatnie rozciągnąć całą szybkę i wycisnąć kołek i lekko obrócić dobrze ściskając paznokciami.Po tym zabiegu szybka już nie paruje w ogóle.Ale dalej zastanawiam się na regulacją całej szyby i przesunięciu mocowań ku tyłowi co by bardziej ją dociągało do uszczelki i zaczepu. Jak myślicie zabierać się za to samemu? Mam zdolności manualne więc nie boją się tej operacji, tylko chciałbym wiedzieć czy nie ma tam jakiś udziwnieni w postaci dziwnych śrubek czy coś w tym stylu, i na co uważać i właściwie jak to zrobić??Regulował ktoś to samemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Z tego co się orientuje to Schuberth C3 Nie ma mechanizmu regulacji szyby. Jeśli Wizjer jest nieszczelny warto udać się do Dealera u którego kask był kupiony i zgłosić usterkę - Idę o zakład że wymiana mechanizmów na nowe zlikwiduje problem.PozdrawiamKrzysiekMegula XVMDC Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.