Skocz do zawartości

ustawienie pływaka


jaro_600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nom. Czasem jest dużo dymania. :biggrin: I jak dmuchasz w centralną magistralę dopływu to przeważnie puszczają pozostałe zaworki i w sumie nie wiadomo z którego leci powietrze. Wtedy taśmą izolacyjną delikatnie przyklejam pozostałe 3 pływaki aby domykały zaworki.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow. To faktycznie był problem

Pytanko: od którego modelu Bandita założyłeś gaźniki ? Widziałem że do 600 gaźniki chodzą po 180 zł to sporo taniej niż originalne do Gsxr-a.

 

Dostałem tez ciekawe info. że problem moze być związany z zmianą ułożenia zaworków po rozebraniu. Fakt mogły się obrócić o 180 stopni. Prawdopodobnie problem sam zniknie po przejechaniu paru kilometrów.

 

Muszę tylko uważać żeby mi nie zalało cylindrów. Kranik mam sprawny więc nie powinno być problemów. Tylko nie mogę zostawić na rezerwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko: od którego modelu Bandita założyłeś gaźniki ? Widziałem że do 600 gaźniki chodzą po 180 zł to sporo taniej niż originalne do Gsxr-a.

To były gaźniki od B12 starszy model (chyba przed 1996) i pasują do GSX 1100G.

Dałem za nie 150 PLN na alledrogo (raczej okazyjnie). Założyłem i działają lepiej nawet bez żadnej regulacji.

Dodam tylko, że u mnie jest całkiem inna sprawa bo oryginalne gaźniki w 1100G mają wadę fabryczną.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Czy w każdym gaźniku mierzy się wysokość pływaka w ten sam sposób jak na tym obrazku http://zapodaj.net/e9f6e0a86e0a.jpg.html tzn czy obowiązują te same punkty pomiarowe? Bo w serwisówce do mojego klra nie ma ilustracji w jaki sposób to pomierzyć a z angielszczyzny jestem do tyłu.

A porządna kontrola poziomu jest tylko jedna - gaźniki w pozycji "naturalnej" + wężyk podpięty pod komorę i ustawiony przy gaźniku. Wtedy masz realny poziom pokazany.

qurim możesz to dokładniej opisać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogę, tylko że nie w każdym gaźniku da się tak zrobić. Zależy jakie ma "wyjście" pod komorą.

 

Ogólnie to wygląda tak że na króciec pod komorą (jeśli takowy jest) zakładasz przeźroczysty wężyk, zaginasz go lekki łukiem i przykładasz do boku badanego gaźnika. Śruba spustowa z komory jest poluźniona oczywiście, co by paliwo spływało. Zalewasz gaźnik paliwem przez dłuższy wężyk np.1 metr co by mieć jakiekolwiek ciśnienie tego paliwa, i wtedy obserwujesz dokąd sięga poziom paliwa w węzyku. Mierzysz to i porównujesz z wartością "float level" która jest wartością poziomu paliwa. Nie mylić "float height" która oznacza wysokość pływaka.

 

A co do mierzenia z rysunku który pokazałeś - tak się mierzy zwykle i jest to w miarę dobry sposób jeśli gaźniki zaworki są zdrowe. Czasem odwraca się gaźnik "do góry kołami" a czasem należy go przechylić o pewien kąt np.15* w gaźnikach Keihin CVK z Harley`a.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chyba mam w klr keihin cvk, pomierzyłem wszystko i jednak wyszło mi tak jak w serwisówce, problem w tym że bardzo często podwiesza mi sie pływak, nie domyka sie zaworek i sie leje paliwo ale wystarczy że lekko pukne czyms w komore pływaka i sie domknie. Pływak nie jest dziurawy zaworek tez wydaje mi się ok a moze mi sie tak tylko wydaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla rozjaśnienia, bo padło takie stwierdzenie, że GSX1100G i w konsekwencji GSX1100F posiadają gaźniki z wadą. Otóż nie, tam występują dwa problemy, pierwszy zmęczenie eksploatacją i wiekiem linki "ssania" co objawia się niedomykaniem tłoczka systemu rozruchowego, drugi, rzadziej spotykany, uszkodzenie uszczelnienia samego tłoczka wspomnianego układu wzbogacania. Doprowadzenie "ssania" do dobrego stanu jest tańsze od wymiany na gaźniki od GSF, które z kolei cierpią na upośledzenie rozruchu na zimno, pogłębiającego się w miarę zużycia układu tłokowego i głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama linka jest OK. Wadliwy jest suwak ssania. Czésto spotykany w GSX-F, GSx-r i RF. co z tego e linke cofniesz jak suwak na pręcie sie zacina. Smarowanie nic nie daje. Suwak sie kantuje i ssanie nie odbija. :banghead: niedawno robilem kilka RF600, w kazdej ten problem. W£ jednej do tego zamiast o-ringu na glownej dyszy byla....tasma teflonowa do rur gazowych. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...