Adam M. Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Sprawdzales cisnienie przed zdjeciem glowicy, robiles probe olejowa ? Od tego zaczynamy, zeby potem nie trzeba bylo wszystkiego mierzyc. Gdy prowadniece sa za luzne to albo naprawiamy je wkladkami ( choc nie wiem czy w Polsce to ktos robi ) albo wymieniamy na nadwymiarowe, do czego dojdze robota z frezowaniem gniazd z nowej bazy w celu ustawienia zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Jeszcze nie zdejmowałem głowicy. W takim razie sprawdzimy jak się sprawy mają przed rozebraniem, jeśli będzie do roboty, to podejrzewam że dam sobie z tym spokój, nie opłaca się wtedy tego wszystkiego robić... A jeszcze spytam, bo mnie to nurtuje, co z tym planowaniem głowicy...? warto się w to w ogóle bawić przy takim silniczku? przypomnę, mam 9,5:1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Nie, dol sie raz dwa rozleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ok, dzięki wszystkim za pomoc, po pracach zdam relacje z efektów, czy się wszystko rozsypało w warsztacie... czy może jeździ i ma się dobrze... Pozdrawiam i szerokiej drogi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi