Skocz do zawartości

Pytanko dotyczące am6


mari0704
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam takie pytanie, czy opłaca się zmieniać cylinder żeliwny 50cm3 "new west" na TOP performance żeliwny 50 cm3 ? Czy będę musiał wymieniać wał ? W tej chwili nie mam na wale żadnych luzów. I czy w ogóle będzie widoczna różnica w osiągach ? Szukałem na google danych technicznych tego cylindra ale nic nie znalazłem.Z góry dzięki i pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to jest raczej bez sensu po co zmieniac z tego samego na to samo no chyba ze masz zniszczony ten cylinder albo zle dotarty ale ja by tego nie ruszał jak wszystko gra i buczy :D to nie ruszaj bo jeszcze mozesz tylko pogorszyc interes :)) a jak cylinderek masz prawie za darmo to kup go i sprzedaj na np.na allegro i mozesz dołozyc kase i w cos innego zainwestowac :) pozdrawiam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem zmienic garnek i tlok bo tlok ktory tam siedzi jest made in taiwan wiec mysle ze nie jest on dobrej jakosci. Cylinder top ma 3 kanaly wiecej. A moje rieju czym jest bardziej cieple to traci znaczaco moc. Jak jest chlodny to ma strasznego kopa a jak sie nagrzeje to praktycznie ma taka sama moc co simson.Wiec sam juz nie wiem co zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowe dwa okna wydechowe poprawią Ci moc na najwyższych obrotach. Co do większej ilości okien przelotowych jestem niestety przeciw, 5 okien przelotowych jest odpowiednim rozwiązaniem, 7 okien przelotowych to chwyt marketingowy, jest więcej okien ale powierzchnia się nieco zmniejsza przez ścianki pomiędzy nimi.

Poza tym, na seryjnym silniku nie odczujesz różnicy po zmianie cylindra na tuningowy. Musisz mieć odpowiednio dobrany układ wydechowy i dolotowy. Zapewnie to złe zestrojenie jest przyczyną Twoich problemów.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech bede zmienial niebawem. uklad dolotowy czyli gaznik tak ? gaznik mam phbn 16 wiec mysle ze da rade. bym wstawil wieksza pojemnosc ale u mnie w miescie jak policja zlapie na przekroczeniu predkosci motorower to od razu laweta i jedzie do rzeczoznawcy na ekspertyze. jak sprawdzi ze to 50 cm to smigam dalej a jak wieksza to bym mial klopoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lipe masz z policja :P u mnie w Stargardzie to nie ma ani jednego zablokowanego motoroweru :P jak cie zlapia to jak masz w dowidzie 50 to jest 50 i jedziesz dalej...

 

A co do cylindra to jak zmienisz na 50ccm to za duzo nie da.. wydech jakis pozadny wstaw to bedzie zabawa. Ja mam orginalny cylinder gaznik 16mm filtr stozkowy i do tego wydech yasunni i na przelozeniach 13:50 lecialem 93.5 km/h (mierzone GPS'em)

Kolega ma wydech ten sam ale gaznik 21mm i cylinder Arisal 70ccm i on lecial 110 km/h. Tez mierzone GPS'em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest roznica pomiedzy tlokiem jednopierscieniowym a dwu ? nie chce zrobic z tego rakiety ale chce po prostu aby mial moc taka jak teraz jak jest zimny. mam przelozenie 14;51 i mi na fullseri leci nieco ponad 90 km/h mierzone z 4 pojazdami i wyniki byly prawie ze identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...