cyborg78 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Jestem pewien że gdzieś byś znalazł jak przetestować moduł pod względem poprawności działania - to nie są bardzo skomplikowane rzeczy i często musisz tylko gdzieś podać określone napięcie i zmierzyć na innych pinach wg instrukcji. Mylisz sie kolego.. Modul zaplonowy jest troche bardziej skomplikowany niz myslisz i bez podania impulsow o okreslonym napieciu i czestotliwosci nie zawsze da sie sprawdzic czy modul jest ok. A sprawdzi go np El-serwis z Ostroleki (wysylkowo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pannonia75 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Mylisz sie kolego.. Modul zaplonowy jest troche bardziej skomplikowany niz myslisz i bez podania impulsow o okreslonym napieciu i czestotliwosci nie zawsze da sie sprawdzic czy modul jest ok. A sprawdzi go np El-serwis z Ostroleki (wysylkowo) ...nie wszystkie, głównie sterowane mikroprocesorem. roczniki 90' nie są jeszcze tak pokomplikowane. Z resztą kolega parę lat temu wymieniał moduł do GS550 bo się sfajczył, a stary rozebrał z ciekawości i ... :icon_eek: Było tam dosłownie kilka elementów jak tranzystory, oporniki itp. Pierwszy lepszy elektronik by wykonał duplikat :flesje: Ni zapomnij że większość firm robi to dla kasy nie dla idei :icon_razz: Czyli ładne pudełko, niedrogie części i wspaniała reklama. Żywicą zalewa się większość modułów dla ochrony przed warunkami atm. ale po co zalewać czarną? :icon_rolleyes: przecież płaci się dodatkowo za barwniki - odpowiedż jest prosta żebyś nie mógł podejrzeć co jest w środku, bo jak masz trochę pojęcia o elektronice to nie będziesz przepłacał za "2 na kupę tranzystory" - ale może to dobry pomysł wysłać go do sprawdzenia zanim się kupi nowy. Zawsze to będzie taniej jak się okaże że to nie wina modułu tylko instalacji. To też ograniczy zastosowanie metody "prób i błędów" i zakończy kupowanie i wymienianie wszystkiego co popadnie. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 problem jest prawdopodobnie zdiagnozowany, Motocykl suzuki VX 800, Insatlacja elektryczna suzuki VX 800 Silnik Suzuki VS 600 (vx 800 sie sypia i sa trudno dostepne) silniki niby podobne ale przestawione wykorbienia co za tym idzie inne czasy zaplonow i silnik wariuje(strzela kicha itp.) potrzebuje modul do suzuki VS 600,700,750,800 nr 32900-38A10 jak by kto mial za rozsádne pieniádze to dajcie znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pannonia75 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) problem jest prawdopodobnie zdiagnozowany, Motocykl suzuki VX 800, Insatlacja elektryczna suzuki VX 800 Silnik Suzuki VS 600 (vx 800 sie sypia i sa trudno dostepne) silniki niby podobne ale przestawione wykorbienia co za tym idzie inne czasy zaplonow i silnik wariuje(strzela kicha itp.) potrzebuje modul do suzuki VS 600,700,750,800 nr 32900-38A10 jak by kto mial za rozsádne pieniádze to dajcie znac Pamiętasz co napisałem na samym początku? :flesje: Dla tego ważne jest aby wszystko sprawdzić bez pośpiechu bo to zły doradca i dość kosztowny. Ważne że udało się zlokalizować usterkę :buttrock: :clap: Edytowane 17 Lutego 2010 przez pannonia75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.