wawrzyn15 Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Mam maly problem...mianowicie gdy aklada sie dzwignie zmiany biegow na ten walek ktory wychodzi ze skrzyni to nie moge pozadnie dokrecic tej dzwigni bo walek jest juz tak wyrobione ze nie chce trzymac...hcialem dokrecic pozadnie 4 razy i 4 razy pekla mi sroba w gwincie dzwigni...nie wiem za bardzo co zrobic zeby to sie pozadnie trzymalo...slyszalem o dosc drastycznym sposobie - przewiercenie walka i dzwigni i skrecenie (wtedy to by sie napewno nie ruszyl;)...ale narazie chce sprobowac "normalnie"...macie pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Cze...Mamy - jeśli twoja dzwignia ma przecięcie. Popraw te przecięcie szlifierką kątową (tarcza do cięcia) Dopasuj taką szerokość tej tarczy żeby powiększyć szerokość tego przecięcia) potem skręć i powinno być OK. W większości przypadków nie można lepiej skręcić bo przecięte brzegi schodzą się i dalsze skręcanie nie ma sensu oprócz urywania śrub :) .Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Cze...Mamy - jeśli twoja dzwignia ma przecięcie. Popraw te przecięcie szlifierką kątową (tarcza do cięcia) Dopasuj taką szerokość tej tarczy żeby powiększyć szerokość tego przecięcia) potem skręć i powinno być OK. W większości przypadków nie można lepiej skręcić bo przecięte brzegi schodzą się i dalsze skręcanie nie ma sensu oprócz urywania śrub :) .Pozdr... dzwignia ma przeciecie...pilowalem je troche ale moim zamiarem nie bylo powiekszenie tego przeciecia..szczerze powiem ze nie skrecilem tej dzwigni jeszcze tak zeby jej 2 konce sie razem dotknely bo zawsze wczesniej pekala mi sroba...teraz tata przywiozl mi z pracy jakas podobno pozadana..hartowana i jutro sprobuje to dokrecic pozadnie...najwyzej znowu peknie...gozej bedzie jak peknie kiedys tak, ze nie bedzie dalo sie jej zdjac z walu...ale oby nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Loctite, wkręć śrubę na Loctite, powinna trzymać bez konieczności dokręcania na maska. U mnie w KTM śruba mocująca dźwignię zmiany biegów wykręca się regyularnie, o ile nie wkręcę na Loctite. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Loctite' date=' wkręć śrubę na Loctite, powinna trzymać bez konieczności dokręcania na maska. U mnie w KTM śruba mocująca dźwignię zmiany biegów wykręca się regyularnie, o ile nie wkręcę na Loctite. pzdr[/quote'] przepraszam...co takiego wkrecic?;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 wydawało mi się, że dźwignia zmiany biegów jest przykręcana na śrubę? U mnie ta śruba się wykręca sama, jesli nie jest wkręcona na Loctite. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 tak, jest przykrecana na srobe...natomiast u mnie sie sama nie wykreca ale nie moge skrecic jeje dostatecznie mocno by trzymala dzwignie pozadnie...ten walek wychodzacy ze skrzyni ma tak wyrobione te wyzlobienia ze nie trzyma dobrze, dlatego musze zawsze pozadnie dokrecic a narazie za kazdym razem lamie mi sie sroba... P.S. Co to takiego ten Loctite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2004 Loctite to specjalny "klej", stosowany do wkręcania śrub. Smarujesz nim gwint, wkręcasz śrubę, i trzyma. Śruba się nie wykręca. Nie trzeba jej przykręcać za mocno, tylko wg takiego momentu jak podaje manual. Na Loctite wkręca się np. wiele śrub w silnikach, coby się same nie wykręcały. Produkt jest dość drogi - 50 ml kosztuje prawie 30 zł, ale warto, bo używa się tylko czasami i starcza na długo. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 tylko tu nie chodzi o to ze mi sie sroba wykreca tylko o to ze nie moge jej do konca przykrecic...sprobuje to dzisiaj dokrecic a jak nie da rady to zrobie tak jak mowisz...dzieki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Cze...Jeśli wyrobiony jest wałek pozostaje podłożenie folii aluminiowej (grubsza nie ta do pieczenia) i skręć to śrubą niehandlową tylko wzmocnioną (8.8 lepiej 10.0) takie śruby są np. do skręcania wodzików w skrzyni biegów - koła rozrządu z wałkiem itp...Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Cze...Jeśli wyrobiony jest wałek pozostaje podłożenie folii aluminiowej (grubsza nie ta do pieczenia) i skręć to śrubą niehandlową tylko wzmocnioną (8.8 lepiej 10.0) takie śruby są np. do skręcania wodzików w skrzyni biegów - koła rozrządu z wałkiem itp...Pozdr... o takim sposobie jeszcze nie slyszalem...sprouje wszystkich metod...zawsze lepsze niz wiercenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.