Vector Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Hej :flesje: Jestem żądny wiedzy na temat Raptora 700 :bigrazz: Chętnie poczytam opinii. Pytanie do użytkowników największych Raptorów - jak wygląda eksploatacja, trwałość tego quada? Jakieś słabe punkty? Coś co wymaga szczególnej troski? W szególności jestem ciekaw jak trwałe jest przednie zawieszenie? Ile kosztują części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 tyle co ci powiem to jako osoba stojąca z boku byłego użytkownika 660 miał silnik od bodajrze xt660 bardzo żywotna jednostka eksploatacja jak lajtowe enduro olej zawory i do przodu :D 700 to jest ten sam silnik tylko rozwiercony i na wtrysku więc spodziewałbym sie tego samego czemu akurat raptor :D ?? popularny ?? mnie sie wydaje coś że trx400 jest lżejsza i ma lepszy zawias a w podobnej kasie ale musiałbyś pogooglować jakbym miał brać raptora wziąłbym chyba kfx700...silnik v2 mocniejszy wada tyle że automat no i szatańskie spalanie ale ogólnie chyba nawet idzie kupić nowszy rocznik za tą samą kase co rapiego Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 KFX odpada - ciężki kloc, automat, nie chcę! TRX odpada - nie chcę małej pojemności. Ma być ku*wa ogień pełną gębą :biggrin: Nowa TRX700 nie przemawia do mnie zawiasem i jest ciężka. Bardzo, ponad 220 kg w stosunku do 180 Raptora to kolosalna różnica. Szkoda, że tak mało osób tutaj zagląda mających quady. Chętnie bym poczytał użytkownika 700. No i co do 400-450, jeśli to a trwałość jednostki z np YZF to dziękuję... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) wejdź sobie na atvpolska.pl sporo nawet bardzo dużo znajdziesz o raptorze trx400 ma normalny silnik fakt że słabszy od raptora ale to silnik xr400 z wstecznym , silnik z crfy ma trx 450 400 wcale słaba nie jest, jeszcze ludziska nią w zawodach startują CC i nieraz 100% serią i zajmują czołowe miejsca (chociaż jak nodzień jeździsz bladym to nie wiem czy nie byłaby za słaba :D ) to samo ltz400 (to też jest ,,lajtowy'' silnik, silnik rmz ma ltr450 )i ltz jest bardzo popularny... polaris predator 500 ma silnik ktma i też jest chyba dosyć żywotny ale musisz dokładnie obadać sprawę fajna też jest bomba renegade zawias ośki+ 4x4 ale automat no i kosztuje oj kosztuje :D Edytowane 21 Lutego 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Dzięki michoa za stronkę :) Fajna! Jeszcze muszę jakieś chyba konkretne forum ATV poszukać :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 jak kupisz podziel sie spostrzeżeniami :D za milion lat ja zamierzam kupić wiec mi sie przyda a do czego zmierzam : prawdziwy ogień wśród quadów to jest banshee :D 2 cylindry 2 suwy ponoć silnik z yamahy rd350 51KM a jest lżejsza od rapiego gorsza o tyle że nie ma elektrycznego rozrusznika i wstecznego biegu no i banshee dopuszczonej do ruchu jak żyje nie widziałem... zawias podobny do raptora szału nie robi ale jest lżejsza.... silnik mimo że dwusuw jest dosyć żywotny w amatorskich warunkach myśle że z 2 lata pośmigasz aczkolwiek jak już remont to niestety wydatki tłok 350 zł korba chyba 400.... ale to jest typowa śmierć, bardzo brutalnie oddaje moc niepotwierdzone żródła mówia o 4 sek do 100km/h raptor to przy niej jak wolnossący diesel (zresztą gdzie z singlem 600 w 4paku do 350 2paka w układzie r2 :D ) banshee jest obwieszona trofeami produkowali ja przez kilkanaście lat bez żadnych zmian, jest masa akcesoriów tuningowych podobno samą zmiana dysz idzie zyskac dodatkowe 5-10KM :D wady: nie każdemu dźwięk 2t sie podoba, spalanie ma kosmiczne (w rajdach ludziska mowia o okolicach 30/100 aczkolwiek rapi też przy ,,normalnym'' użytkowaniu mniej niż 10 ci nie spali :D )jak trafisz na wraka to utopisz z 2tys w sam silnik żeby zacząc jeździć......no i wygląd ma troche ,,oldschoolowy'' dla niektórych jest brzydka kiedyś był jeszcze lt500r :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Mam KFX 700 i nie zamieniłbym na żadnego innego po małym tuningu ma z 60 kuni silnik V2 co daje mu zejebisty moment obrotowy,fakt jest ciężki ale ja nim po asfalcie latam (slajdy,drift) :wink: a do terenu to pewnie sam bym wybrał rapiego. Na stronie ATVPOLSKA jest forum : www.atvpolska.pl/forum/ Edytowane 11 Marca 2010 przez siwydr Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.