raceteam Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 witam restauruje jawe 175 i mam putanie jak zdjac tylni wahacz z gory dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Odkręcić i zdjąć. O tak. :biggrin: Musisz odkręcić nakrętki osi, wybić oś (która niełatwo czasem wychodzi) i wtedy masz wyjęty wahacz. Poszukaj w sieci książki i katalogi części do Jawy, dużo tego jest, tylko trzeba poszperać trochę. Przydadzą się. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 ok sciagnalem dekielki i pojednej stronie tylejki jest jakis gwint a tuleka za nic nie cce wyjsc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ni ema zadnych nakretek :icon_question: Jezeli juz odkreciles to teraz musisz umiejetnie ta oske wybic. Z tym ze czasem jest to bardzo trudne, wiec nie uzywaj jedynie mlotka a rowniez glowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 dobra tylko u mnie to za nic nie chce wyjsc byc moze ze oska sklada sie z dwoch czesci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Z tego co sie orientuje to jawa miala jedna oske. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no dorbra tylko ze u mnie nie chce sie ona posunac ani w prawo ani w lewo a po jednej stronie oski jest gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) Ni ema zadnych nakretek :icon_question: Jezeli juz odkreciles to teraz musisz umiejetnie ta oske wybic. Z tym ze czasem jest to bardzo trudne, wiec nie uzywaj jedynie mlotka a rowniez glowe... Eeeej - panowie..... Spokojnie - nie startujcie od razu z młotkiem do wahacza - szczególnie czeskiego....... Z tego co pamiętam to w Jawie 175 (typ 356 oczywiście) wahacz mocowany jest za pomocą sworznia (a nie ośki). Do autora tematu - odwróć ramę "do góry nogami", lub po prostu zerknij po wahacz w miejscu jego mocowania do ramy - pod spodem powinna być śruba blokująca (zapobiega wysunięciu się sworznia mocującego wahacz). Odkręcisz przeciwnakrętkę, wykręcisz szpilkę i sworzeń wysunie się bez trudu....praktycznie bez użycia młotka); Pozdr. Ps; Daj znać czy zgadłem...... Edytowane 9 Lutego 2010 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 wszystko fajnie po kolei zrobiłem odkrecilem srubki posciągałem dekielki a tuleja od wachacza dalej nie chce sie poruszyc nawet za pomoca solidnego uderzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Weź punktak. Przyceluj nim w srodek osi i pierdyknij młotkiem z rozbiegu ;) Ośka wylezie i gwintu też nie zniszczysz, ewentualnie zrobisz mały centralny otwór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jak juz cos komus doradzac to chodz dobrze :wink: Zamiast punktaka wez wybijak, najlepiej mosiezny badz miedziany przynajmniej nie zniszczysz oski (sworznia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 dobra dobra :biggrin: tylko co zrobic jak wszystko poluzowane i sworzen nie chce wyjsc?? moze gdzies jeszcze jest jakas blokada albo cos sam juz nie wiem no ale musze jakos sciaganc tan wahacz bo chce dac rame do wypiaskowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Pozostaje wstawic rame do zbiornika z nafta i odczekac przesiaknie, wowczas powinno pojsc latwiej, no chyba ze lekko sprobujesz podgrzac... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Tak to bywa z osią wahacza. Grzać lub zamoczyć i czekać. Albo ciąć, ale najpierw skombinuj sobie nową oś wahacza co by później jaj nie było że są niedostępne a nie masz znajomego tokarza itd. W WSK Z2 mam taki problem też, za nic nie mogę jej ruszyć. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 A powie mi moze ktos jak wyciagnac te prety z lagów i czy to wolno chromowac czy cos sie moze popsuc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.