Zakor Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam Mam taki problem: Po zakupie motory (BMW F650ST 99r) okazało się, że jest to wersja z ograniczoną mocą do 34KM, ze strzępków informacji znaleziony w w internecie i wyciągniętych w rozmowach dowiedziałem się że beemka jest zablokowana na króćcu ssącym (zresztą wybite jest na nim 25KKW) więc wymieniłem króciec ssący, ale terez pytanie czy muszę regulować gaźniki (zmienić dysze itp) czy nie??? Guma różniła się tym że zablokowana miała mniejszy prześwit ( tak jak by przepystnica była nieotwierana do końca) Czekam na odpowiedz. POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 TO teraz trzeba wziaźć serwisówke w jedną łapkę, gaźnik w drugą i porównać dysze, ust. gaźników itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Podejrzewam, ze BMW z NIemiec - wiec powinien byc wpis w papierach co / jak zostalo srobione. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.